آکادمی هلاکوئی
1400/10/13
15:30
انتقال ۹۰.۳ میلیون Dogecoin، توسط نهنگ های گمنام در ۲۴ ساعت گذشته!

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط حساب توئیتر…

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط حساب توئیتر دوج ویل آلرت ( [email protected] )، طی هشت ساعت گذشته، چندین نهنگ رمزنگاری بیش از ۹۰ میلیون دوج کوین (Dogecoin) را جابه‌جا کرده‌اند که معادل ۱۵,۵۶۲,۴۰۶ دلار ارز فیات میباشد.


۹۰.۳ میلیون DOGE در حال حرکت


دارندگان بزرگ ارز دیجیتال (که در جامعه کریپتو به طور گسترده به عنوان “نهنگ” شناخته می شود) چهارده تراکنش بزرگ را انجام داده اند که در مجموع بیش از ۱۵.۵ میلیون دلار از بزرگترین ارز دیجیتال میم را منتقل کرده اند.


بزرگترین تراکنش با تعداد ۱۵,۴۹۹,۶۳۷ دوج کوین انجام شد که در مجموع ۲,۶۸۴,۳۳۶ دلار است. مقدار Doge توسط سایر نقل و انتقالات در اینجا از ۱ تا ۵ و ۸ میلیون Dogecoin متغیر است.


دوج - انتقال 90.3 میلیون Dogecoin، توسط نهنگ های گمنام در 24 ساعت گذشته!

بزرگترین کارمزد تراکنش در اینجا برای ارسال ۱۵.۵ میلیون دوج کوین بود که به ۱۰۳.۳۷ Doge یا ۱۷.۹۰ دلار رسید. کمترین کارمزد امروز ۰.۰۱۴ Doge (۰.۰۰۲ دلار) بوده است.


در مورد سایر نقل و انتقالات، کارمزد تراکنش از ۱.۵ دلار تجاوز نمی کند، که عمدتا برای یک انتقال دوج، کمتر از ۰.۵ دلار است.


در زمان نگارش این مطلب، طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، بزرگترین میم کوین، دوج کوین، با قیمت ۰.۱۷۲۳ دلار در حال تغییر است. در ۲ ژانویه(۱۲ دی)، این کوین توانست به بالاترین سطح، یعنی ۰.۱۷۶ دلار برسد، اما برای مدت طولانی در آن باقی نماند و اوایل امروز به ۰.۱۷۱۵ دلار کاهش یافت.


دوج 1 - انتقال 90.3 میلیون Dogecoin، توسط نهنگ های گمنام در 24 ساعت گذشته!

بیش از ۳ میلیون MATIC توسط نهنگ و بایننس(Binance) جابجا شده است


داده‌های ارائه‌شده توسط ردیاب‌های رمزنگاری ویل استیتز (WhaleStats) و ویل آلرت (Whale Alert) نشان می‌دهد که در روز گذشته، دو تراکنش، حامل مقادیر زیادی از رمزارز بومی پالی گان (MATIC)، توسط نهنگ‌های ارز دیجیتال انجام شده است.


یکی از آنها توسط WhaleStats شناسایی شده است. این کیف پول “لایت (Light)” است که دارای ۴ پوزیشن برتر در مقیاس این پلتفرم است. آنها ۱,۳۳۷,۰۰۰ رمزارز MATIC به ارزش ۳,۳۱۵,۷۶۰ دلار خریداری کرده اند.


انتقال دیگر از صرافی Binance به یک کیف پول رمزنگاری ناشناس انجام شد. تعداد ۲,۶۱۴,۳۰۸ رمزارز در این تراکنش ارسال شد که معادل ۶,۷۳۸,۷۲۷ دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0