رمزارز نیوز
1401/04/18
15:00
اولین ابزار پوشیدنی متاورس با بیبی دوج!

اولین ابزار پوشیدنی متاورس BabyDoge در روز دوشنبه ۱۸ جولای در دیسنترالند منتشر خواهد شد. تمام دارندگان این… مطالعه مطلب ...

اولین ابزار پوشیدنی متاورس BabyDoge در روز دوشنبه ۱۸ جولای در دیسنترالند منتشر خواهد شد. تمام دارندگان این توکن غیرقابل تعویض (NFT) می‌توانند به دیسنترالند واردشده و با Babydoge بازی کنند.


انتشار این اعلامیه در توییتر BabyDoge، باعث خوشحالی و هیجان بسیار از طرفداران این بازی شده است. اولین بیانیه در مورد انتشار این گجت برای دارندگان NFT در ۵ می ۲۰۲۲ در توییتر منتشر شد. این گجت پوشیدنی، توسط دیسنترالند تایید شده و شامل یک مجموعه با ۱۰ هزار اثر هنری NFT است.


به مناسبت تولد این پروژه در یکم ژوئن، برنامه‌نویسان آن، پیش‌نمایش جدیدی از متاورس پوشیدنی منتشر کردند. میم کوین BabyDoge در ابتدا قرار بود رقیبی برای DOGECOIN باشد، هرچند که مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است.


همچنین به این مناسبت، اکانت رسمی این شرکت، تعدادی از دستاوردهای سال BabyDoge را بازتوییت کرد. طبق آمارها این پروژه در یک سال، بیش از ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده در توییتر، ۳۰۰ هزار عضو در تلگرام، ۶۱ هزار نفر دنبال‌کننده در دیسکورد، ۳۲۰ هزار نفر طرفدار در فیسبوک و ۲۸۴ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام به دست آورده است. پروژه BabyDoge همچنین ادعا می‌کند که رکورددار بیش از یک میلیارد دلار سرمایه با بیش از ۱٫۵ میلیون هولدر توکن است.


انتهای خبر

0
0