آکادمی هلاکوئی
1400/10/29
17:30
تحلیل تکنیکال سندباکس(SAND)؛ چهارشنبه ۲۹ دی

رمزارز سندباکس(SAND) طی هفته گذشته ۲۰ درصد افت…

رمزارز سندباکس(SAND) طی هفته گذشته ۲۰ درصد افت کرد و در حال حاضر به دنبال مورد امتحان قرار دادن میانگین متحرک ۱۰۰ روزه (SMA) در ۴.۰۸ دلار است. این SMA در ناحیه تقاضای روزانه که از ۳.۸۵ دلار به ۴.۴۶ دلار متغیر است، قرار دارد.


با توجه به حمایت مذکور در نمودار سندباکس ، از سرگیری روند صعودی محتمل است. سرمایه گذاران می توانند در سطح فعلی یعنی ۴.۱۵ دلار وارد پوزیشن لانگ شوند که طی آن ، قیمت با رشد ۱۷درصدی به سطح ۴.۸۴ دلاری برسد. در صورتی که مومنتوم کافی در راستای ادامه روند صعودی SAND حاصل شود ، قیمت از این مقاومت عبور کرده و به سقف ۵.۲۳ دلاری خواهد رسید.


تثبیت سندباکس در بالای سقف قیمتی مذکور ، نقدینگی لازم را جمع آوری می کند. از این رو، بازارسازان به دنبال رساندن SAND به سطوح بالاتر از آن خواهند بود. در چنین سناریویی، فعالان بازار می‌توانند پس از رشد ۳۰ درصدی قیمت، در سطح ۵.۲۳ دلار سیو سود کنند.


SANDPERP 2022 01 19 13 56 51 637781823890867783 300x170 - تحلیل تکنیکال سندباکس(SAND)؛ چهارشنبه 29 دی

نمودار ۱ روزه جفت ارز SAND/USDT به رغم اینکه شرایط برای رشد سندباکس مهیا به نظر میرسد ، اما تثبیت قیمت زیر SMA ۱۰۰ روزه در ۴.۰۸ دلار حاکی از افزایش فعالیت فروشندگان است و بسته شدن کندلی روزانه زیر مرز پایینی ناحیه تقاضا در ۳.۸۵ دلار ، سناریوی صعودی را باطل می کند. سرمایه گذاران می توانند حد ضرر خود را در ۳.۸۵ دلار ویا کمتر از آن تعیین کنند.


در چنین شرایطی سندباکس در مسیر عقب نشینی به سمت SMA ۲۰۰ روزه در ۲.۳۸ دلار قرار می گیرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0