آکادمی هلاکوئی
1400/10/29
11:50
تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS)؛ چهار شنبه ۲۹ دی

قیمت اکسی اینفینیتی (AXS ) نزدیک به ۶۰ درصد…

قیمت اکسی اینفینیتی (AXS ) نزدیک به ۶۰ درصد از بالاترین سطح قیمت ۱۶۵.۲۵ دلاری ثبت شده روز ۶ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۵ آبان) کاهش یافته و روز ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) به ۶۵.۱۲ دلار رسید. با این حال، این روند نزولی شدید به تازگی به یک تلاقی حمایتی رسیده است که منجر به کف سازی و معکوس شدن جهت روند شده است. جالب است که کف قیمت در اعماق منطقه تقاضای روزانه شکل گرفت که از حدود ۵۸.۲۲ دلار تا ۶۹.۲۲ دلار متغیر بود.


این به خودی خود یک سیگنال صعودی است؛ به علاوه، AXS توانست تا سطوحی بالاتر از حمایت هفتگی ۷۱.۶۹ دلاری بهبود یابد و به چشم انداز خوش بینانه خود اعتبار بیشتری بیفزاید. در این لحظه، AXS با قیمت ۷۰.۹۰ دلار در حال ترید شدن است. به این ترتیب، می توان انتظار داشت که قیمت این رمزارز با رشدی ۳۰ درصدی، برای لمس مقاومت هفتگی ۹۵.۰۷ دلاری، همزمان با میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه آماده شود.


البته این شانس هم برای AXS وجود دارد که با حرکت به سمت مانع بعدی در تراز قیمت ۱۰۷.۲۳ دلاری بازده کلی خود را به ۴۷ درصد برساند.


به علاوه، مدل ارزش کل بازار به ارزش تحقق یافته (MVRV) نشان می دهد که هولدرهای کوتاه مدت سه ماه گذشته را در منطقه منفی یا در وضعیت ضرر سپری کرده اند. این معیار برای تعیین میانگین سود به زیان سرمایه گذارانی به کار می رود که طی یک ماه گذشته AXS را خریداری کرده اند.


مقدار منفی این معیار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت زیان‌ده هستند و هولدرهای بلندمدت تمایل به انباشت دارند زیرا ریسک فروش پایین است. علاوه بر این، این مقدار از ۲۴- درصد روز ۶ ژانویه (۱۶ دی)، روز ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) به ۸- درصد بهبود یافته است که نشان دهنده انباشت این دارایی از سوی سرمایه گذاران بلندمدت است.


صرف نظر از روند صعودی موجود، اگر قیمت اکسی اینفینیتی از منطقه تقاضای ۵۸.۲۲ – ۶۹.۲۲ دلاری عبور کند و کندل روزانه را زیر ۵۸.۲۲ دلار ببندد، یک کف پایین تر ایجاد می کند. این اتفاق شانس خرس ها را بیشتر کرده و این دیدگاه صعودی را باطل می کند. چنین وضعیتی می تواند منجر به کاهش قیمت تا مرز ۴۸.۰۶ دلار شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0