سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/09
08:31
#تایرسازی #کانی_غیرفلزی ✅ در گروه تایرسازی، یک گزارش ماهانه خوب از #پکویر رسیده است. درآمد شرکت در زمستان 4.137 میلیارد ریال (متوسط فروش هر ماه 1...

#تایرسازی


#کانی_غیرفلزی



✅ در گروه تایرسازی، یک گزارش ماهانه خوب از #پکویر رسیده است. درآمد شرکت در زمستان ۴.۱۳۷ میلیارد ریال (متوسط فروش هر ماه ۱.۳۷۹ میلیارد) بوده است. پکویر در فروردین و اردیبهشت به فروش به ترتیب ۱.۵۲۴ و ۲.۱۰۰ میلیاردی رسیده است. مجموع درآمد دوره ۵ ماهه ۷.۷۶۲ میلیارد ریال بوده است. این رقم برای دوره مشابه سال گذشته ۲.۸۳۱ میلیارد و برای کل سال ۱۰.۷۷۶ میلیارد ریال بوده است. پکویر قابلیت رسیدن به سود ۲۰۰ تومانی را دارد. به نظر کلیه نمادهای گروه تایرسازی را باید زیر نظر داشت.



✅ در گروه کانی‌های غیرفلزی، ۳ نماد #کهمدا #کاذر و #کفپارس را بیشتر باید زیر نظر داشت. در کهمدا نرخ فروش شیشه جهش بیش از ۳۰ درصدی داشته است. بنابراین سود سال جدید کمتر از ۱۴۰ تومان نخواهد بود. در کاذر عملکرد ماهانه رشد خوبی داشته و از طرف دیگر اصلاح سهم عمیق بوده است. در کفپارس کل درآمد سال گذشته ۱.۱۲۵ میلیارد بوده و این در شرایطی است که شرکت در ۵ ماه نخست سال جاری به فروش ۸۲۳ میلیارد ریالی رسیده است. به نظر تحولات بنیادی خوبی در کفپارس شکل گرفته است.



انتهای خبر

0
0