سنا
1400/02/07
13:21
مروری بر پرتفوی فروردین "وبانک"

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود سودی کسب نکرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با سرمایه ثبت شده ۱۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۹ هزار و ۱۶ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۱۱ هزار و ۴۲۹ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت .


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۷۳ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال به ۲۹ هزار و ۸۹ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی نیز با کاهش ۱۴ هزار و ۱۰۳ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال معادل ۲۹۷ هزار و ۳۲۵ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال محاسبه شد .


" وبانک" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۰ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد .


شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۳ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0