آکادمی هلاکوئی
1399/10/18
01:30
با عبور اتریوم از مرز ۱۲۰۰ دلار، ارزش بازار رمزنگاری به یک تریلیون نزدیک تر شد

به دنبال تحولات عظیمی که اخیرا در بازار…

به دنبال تحولات عظیمی که اخیرا در بازار ارزهای رمزپایه شاهد بودیم، ارزش تجمعی کل این بازار به یک نقطه عطف تاریخی، یعنی ۱ تریلیون دلار نزدیک می شود. در حال حاضر، ارزش کل این صنعت فقط دو درصد تا رسیدن به این هدف بزرگ فاصله دارد و ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال به ۹۶۹ میلیارد دلار می رسد.


بیت کوین، به عنوان بزرگترین ارز رمزنگاری شده، در حال حاضر ۶۷.۷ درصد از این میزان را تشکیل می دهد، در حالی که ارزش بازار این ارز از مرز ۶۵۰ میلیارد دلار گذشته است.


این ارز رمزنگاری شده به تنهایی اکنون بیش از کمپانی برکشایر هاتاوی متعلق به “وارن بافت” و علی بابای “جک ما” ارزش دارد. البته باید گفت که تنها طی دو روز گذشته، چیرگی بیت کوین بر بازار رمزنگاری بیش از هفت درصد کاهش یافته است.


مارکت کپ - با عبور اتریوم از مرز 1200 دلار، ارزش بازار رمزنگاری به یک تریلیون نزدیک تر شد

رکوردهای تازه


بیت کوین و اتریوم ، دو ارز رمزپایه پیشرو، هر دو به بالاترین قیمت تاریخ خود رسیده اند. در زمان نگارش این مطلب، پادشاه ارزهای رمزنگاری، با قیمت ۳۵۹۶۰ دلار (۹۵۸۵۱۳۸۰۰ تومان) و اتریوم با قیمت ۱۱۸۳ دلار (۳۱۵۴۶۴۵۹ تومان) در حال ترید شدن هستند.


سایر آلتکوین ها نیز از دیروز عملکرد خوبی داشته اند. در این بین، استلار (XLM) با بیش از ۱۲۰ درصد رشد پیشگام است. حتی ارز رمزنگاری شده XRP نیز علی رغم مشکلات قانونی ریپل، اندکی بهبودی را تجربه کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0