کوینیت
1399/10/17
04:30
گری‌اسکیل هم از ریپل دست کشید

شرکت مدیریت دارایی‌های رمزارزی گری‌اسکیل(Grayscale) اعلام نموده که تمامی رمزارزهای XRP تحت مدیریت خود را به فروش رسانده است

نکات برگزیده مطلب کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) چندی قبل اعلام کرد که به اتهام فروش ۱/۳ میلیارد دلار اوراق بهادار ثبت نشده توسط شرکت ریپل، علیه این شرکت و بنیانگذاران آن یک پرونده‌ی قضایی تشکیل داده است. اخبار مربوط به این رویداد باعث شد تا علی‌رغم سقوط ارزش رمزارز XRP، تعداد زیادی از صرافی‌های مبادله‌ی رمزارز XRP را از لیست جفت‌های مبادلاتی خود حذف کنند. حال شرکت مدیریت دارایی‌های رمزارزی گری‌اسکیل(Grayscale) اعلام نموده که تمامی رمزارزهای ریپل تحت مدیریت خود را بفروش رسانده و درآمد حاصل از این کار را صرف خرید رمزارزهای دیگری همچون بیت کوین و اتریوم کرده است.

رویکرد گری‌اسکیل

به دنبال پرونده‌سازی‌های صورت گرفته علیه شرکت ریپل(Ripple) و چند تن از مقامات ارشد این شرکت از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده( SEC )، شرکت مدیریت دارایی‌های رمزارزی گری‌اسکیل ( Grayscale ) امروز اعلام کرد که قصد دارد رمزارز ریپل(XRP) را از صندوق رمزارزی خود حذف کند. چندی قبل کمیسیون SEC به اتهام جمع‌آوری سرمایه‌ی ۱/۳ میلیارد دلاری از طریق یک برنامه‌ی ارایه‌ی اوراق بهادار غیرقانونی، علیه شرکت ریپل اقدامات قضایی انجام داد.


شرکت گری‌اسکیل در تازه‌ترین گزارش خود اعلام نموده که تمام رمزارزهای XRP موجود در صندوق رمزارزی خود را بفروش رسانده و سپس بودجه‌ی بدست آمده را صرف خرید رمزارزهای دیگری همچون بیت کوین ، اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش(BCH) کرده است. طبق گزارشات منتشر شده توسط گری‌اسکیل، رمزارز XRP مجموعا ۱/۴۶ درصد تمام دارایی‌های رمزارزی این شرکت را تشکیل می‌داده است.


نوشته های مشابه

ICOهایی که به صورت عمومی عرضه می‌گردند باید در SEC ثبت شوند

دسامبر ۲, ۲۰۱۸

تصمیم‌گیری درباره‌ی ETF بیت‌کوین یکبار دیگر به تعویق افتاد

دسامبر ۸, ۲۰۱۸

ICO‌ها با قانونگذاری مناسب می‌توانند راه موثری برای جمع‌آوری سرمایه باشند

دسامبر ۱۳, ۲۰۱۸

شرکت ژاپنی SBI Holding صرافی رمزارز راه‌اندازی می‌کند

می ۱, ۲۰۱۸ این درحالیست که پس از انتشار اخبار مربوط به پرونده‌سازی‌های کمیسیون SEC علیه شرکت ریپل، چندین صرافی مبادله‌ی رمزارز اقدام به حذف XRP از لیست رمزارزهای قابل مبادله‌ی خود کرده‌اند. در این بین می‌توان از صرافی‌های مبادله‌ی رمزارز کوین‌بیس( Coinbase )، بیت‌استامپ(Bitstamp)، اوکی کوین(okCoin)، او اس ال(OSL)، کراس‌تاور(CrossTower) و بیکسی(Beaxy) نام برد.


Grayscale Investments

در همین راستا، پلت‌فرم بیت‌وایز(Bitwise) هم اعلام نموده که صندوق شاخص رمزارزی خود برای رمزارز XRP را منحل کرده است. مقامات این شرکت هم اعلام کرده‌اند «صندوق سرمایه‌گذاری رمزارزی ما قصد ندارد در پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری کند که تحت قوانین فدرال به عنوان نوعی اوراق بهادار توصیف می‌شوند». به عبارتی، این شرکت از قانونگذاران آمریکای و احتمال ایجاد مشکلات به دلیل سرمایه‌گذاری در بازار ریپل، تمامی خدمات مربوط به این رمزارز را متوقف کرده است.


صحبت‌های مدیر اجرایی کمیسیون SEC

آقای استفان آواکیان(Stephanie Avakian) مدیر اجرایی کمیسیون SEC در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام نموده که رمزارزی ریپل نوعی اوراق بهادار است. به گفته‌ی وی:


شرکت ریپل و بنیانگذاران آن یعنی آقایان لارسن و گارلینگهوس نتوانسته‌اند برنامه‌ی عرضه‌ی میلیون‌ها دلار رمزارز ریپل به سرمایه‌گذاران خرد را ثبت کنند، که باعث شده خریداران بالقوه از ارایه‌ی اطلاعات کافی در مورد XRP و شرکت ریپل و سایر پروتکل‌های حفاظتی بلند مدت محروم شوند، پروتکل‌های حفاظتی که برای سیستم بازار عمومی قدرتمند ما بسیار حیاتی هستند. Stephanie Avakian


علی‌رغم رویکرد سختگیرانه‌ی کمیسیون SEC، شرکت خدمات مالی SBI Holdings ژاپن در بیانیه‌ی رسمی که روز گذشته منتشر نموده، اعلام کرده است که «طبق قوانین مالی کشور ژاپن، رمزارز ریپل به عنوان دارایی رمزارزی طبقه‌بندی می‌شود». این شرکت تجاری همچنین به نقل از یک محقق اعلام کرده است که رمزارز ریپل همچنان به عنوان «نوعی دارایی رمزارزی» و نه اوراق بهادار، در صرافی‌های ژاپنی مبادله خواهد شد.


نظر شما در رابطه با رویکرد شرکت گری‌اسکیل در قبال شرکت ریپل و رمزارز صادر شده توسط این شرکت چیست؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.


[تعداد: ۰ میانگین: ۰ /۵]

برچسب ها Grayscale SEC XRP ریپل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گری‌اسکیل

انتهای خبر

0
0