آکادمی هلاکوئی
1400/08/16
18:40
شیبا در حال حاضر بیشتر از اتریوم در توییتر دنبال کننده دارد

تعداد دنبال کنندگان حساب رسمی شیبا در توییتر…

تعداد دنبال کنندگان حساب رسمی شیبا در توییتر اکنون از ۱/۸ میلیون نفر نیز فراتر رفته است.


برای مقایسه، حساب رسمی شبکه اتریوم ۱/۷ میلیون دنبال کننده دارد.


2021 11 07 18 01 45 Shiba Inu Now Has More Twitter Followers Than Ethereum - شیبا در حال حاضر بیشتر از اتریوم در توییتر دنبال کننده دارد

شیبا اینو (Shiba Inu) یک رمزارز ERC-۲۰ مبتنی بر اتریوم است که در آگوست گذشته (مرداد ۹۹) توسط یک بنیانگذار ناشناس با نام ریوشی (Ryoshi) راه اندازی شد.


پس از کسب سودهای دیوانه وار در سه ماهه دوم، این میم کوین در ماه گذشته به دلیل جهش ۸۰۰ درصدی قیمت خود، محبوبیت دوباره پیدا کرد.


انجمن Reddit شیبا دارای ۴۱۴،۰۰۰ عضو است که تقریبا چهار برابر ساب ردیت اختصاص داده شده به نژاد ژاپنی سگ‌هایی با همین نام است.


شیبا هنوز تا تبدیل شدن به محبوب ترین رمزارز در توییتر فاصله دارد. حساب رسمی رقیب شیبا یعنی دوج کوین توسط ۲/۴ میلیون کاربر توییتر دنبال می شود.


حساب رسمی بیت کوین ۳/۶ میلیون دنبال کننده دارد. شایعه شده بود که این حساب توسط راجر ور (Roger Ver) حامی بیت کوین کش کنترل می شود، چیزی که این کارآفرین آن را رد کرد. در آگوست ۲۰۱۹ (مرداد ۹۸)، حساب @Bitcoin ناگهان تمام توییت‌های مربوط به فورک بحث‌برانگیز بیت‌کوین را حذف کرد و روایتی کاملا متفاوت را اتخاذ کرد که باعث گمانه‌زنی‌ها درباره مالک جدید آن شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0