بورس۲۴
1401/06/14
13:20
پرسش و پاسخ درخصوص اطلاعات مالی و گزارش ارزش‌گذاری شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر

اطلاعات مالی و گزارش ارزش‌گذاری شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با نماد معاملاتی وکغدیر در تارنمای کدال و تارنمای عرضه اولیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است و علاقه مندان می توانند سوالات خود را از طریق سامانه تدان یا تارنمای عرضه اولیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران مطرح کنند.

پرسش و پاسخ درخصوص اطلاعات مالی و گزارش ارزش‌گذاری شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر

بورس۲۴ : اطلاعات مالی و گزارش ارزش‌گذاری شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با نماد معاملاتی" وکغدیر " در تارنمای کدال و تارنمای عرضه اولیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است و علاقه مندان می توانند سوالات خود را از طریق سامانه تدان یا تارنمای عرضه اولیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران مطرح کنند.


بر اساس دستورالعمل پذیره ­نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و رویه برگزاری جلسه معارفه ناشران متقاضی عرضه اولیه در بورس اوراق بهادار تهران، با توجه به اعلام آمادگی شرکت بین­ المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) برای عرضه سهام در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، به اطلاع می رساند اطلاعات مالی و گزارش ارزش­گذاری شرکت بین­ المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با نماد معاملاتی "وکغدیر" در تارنمای کدال قرار گرفته است. اشخاص دارای دسترسی به سامانه تدان می توانند سوالات خود را از تاریخ ۱۴ / ۰۶/ ۱۴۰۱ تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۶ / ۰۶/ ۱۴۰۱در سامانه تدان مطرح کنند.


همچنین کلیه علاقمندان و سرمایه­ گذاران می­ توانند از تاریخ ۱۴ / ۰۶/ ۱۴۰۱ تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۲۳ / ۰۶/ ۱۴۰۱ با مراجعه به تارنمای عرضه اولیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران به نشانی ipo.tse.ir سوالات خود در ارتباط با اطلاعات مالی و گزارش ارزشگذاری شرکت مذکور را مطرح کنند.

انتهای خبر

0
0