آکادمی هلاکوئی
1400/05/08
14:24
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۸ مرداد)

بیت کوین همچنان در حدود ۴۰ هزار دلار…

بیت کوین همچنان در حدود ۴۰ هزار دلار در نوسان است


چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری شده اول بازار روزهای بسیار خوشایندی بود. پس از ریزش قیمت تا سطوح زیر ۳۰۰۰۰ دلار در روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر)، این دارایی پامپ شدیدی را تجربه کرد و ظرف چند روز بیش از ۱۰۰۰۰ هزار دلار به ارزش آن افزوده شد. در نتیجه این تحولات، روز ۲۸ جولای (۶ مرداد) بیت کوین به حدود ۴۱۰۰۰ دلار رسید که بالاترین سطح قیمت آن از ۱۵ جولای (۲۴ تیر) تاکنون است.


با این حال، این دارایی با وجود چندین بار تلاش، نتوانست آن سطح را پشت سر بگذارد و اندکی بعد حتی به زیر ۳۹۰۰۰ دلار هم رسید، اما گاوها اجازه کاهش بیشتر را ندادند.


طی ۴۸ ساعت گذشته بیت کوین در بازه ای محدود آرام گرفته است و در حال حاضر اندکی کمتر از ۴۰۰۰۰ دلار قیمت دارد. سرمایه این ارز در بازار ۷۵۰ میلیارد دلار است و چیرگی آن بر آلتکوین ها با اندکی کاهش به ۴۷.۵٪ رسیده است.


افزایش ۱۴ درصدی سولانا


چند روز گذشته برای کوین های جایگزین بسیار صعودی بوده است. اتریوم نمونه بارز این وضعیت است. همانطور که می دانید دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار اوایل هفته گذشته تا ۱۷۲۰ دلار کاهش یافت. اما از آن زمان به بعد روند رو به رشدی را در پیش گرفت. در نهایت، اتر تقریبا ۷۰۰ دلار به ارزش خود افزود و صبح امروز بالاترین سطح شش هفته ای خود را در حدود ۲۴۶۰ دلار ثبت کرد (در Bitstamp). با وجود کمی نوسان، این ارز هنوز هم در حدود ۲۴۰۰ دلار ترید می شود.


بازار8 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (8 مرداد)

بایننس کوین (۲٪)، کاردانو (۲٪)، دوج کوین (۱٪)، پولکادات (۳٪) و لایت کوین (۱.۵٪) نیز امروز به رنگ سبز هستند. در این میان،XRP ، UNI ، BCH و LINK امروز بین ۵ تا ۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده اند.


علاوه بر این، سولانا پس از افزایش تقریبا ۱۴ درصدی به ۳۲ دلار رسید و به عنوان برنده امروز بازار شناخته شد.


پس از آن نیز، آلتکوین هایی مانند Quant (۲۱٪) ، Flow (۲۰٪) ، Ontology (۱۴٪) ، Siacoin (۱۰٪) و OMG Network (۱۰٪) بیشترین رشد را داشته اند. به همین ترتیب، ارزش تجمعی کل دارایی های رمزنگاری در حدود ۱.۶ تریلیون دلار است و در طی یک هفته حدود ۳۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0