آکادمی هلاکوئی
1400/10/01
08:30
همکاری صرافی کریپتو دات کام با باشگاه فوتبال آنجل سیتی لس آنجلس

صرافی کریپتو دات کام( Crypto.com) قرارداد دیگری را…

صرافی کریپتو دات کام( Crypto.com) قرارداد دیگری را برای گسترش شناخت برند خود در ایالات متحده با تیم حرفه ای ورزش زنان آنجل سیتی(Angel City) فوتبال کلاب امضا کرده است.


دراطلاعیه روز سه شنبه، Crypto.com اعلام کرد که با تیم فوتبال لس آنجلس در تلاش برای افزایش آگاهی و دسترسی به رمزارزها، بلاک چین و وب ۳.۰ در میان آنجلنو(Angelenos)، طرفداران فوتبال و خود ورزشکاران، همکاری کرده است. این صرافی گفت که قصد دارد به دنبال “راه های منحصر به فرد و تاثیرگذار” برای سرمایه گذاری در لس آنجلس، با مشارکت با هدف تشویق “آموزش مالی، استقلال و توانمندسازی مالی” برای زنان باشد.


جولی اوهرمن(Julie Uhrman)، یکی از بنیانگذاران و رئیس باشگاه فوتبال آنجل سیتی، گفت: «با توجه به سرعتی که وب ۳.۰ و ارزهای دیجیتال در حال تغییر دنیای ما هستند، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که زنان به عنوان سرمایه‌گذار وارد آن شوند.»


این مشارکت جدیدترین توسعه صرافی ارز دیجیتال در لس آنجلس است. Crypto.com در نوامبر(آبان) اعلام کرد که حقوق نامگذاری مرکز چند منظوره Staples شهر را به مدت ۲۰ سال در یک معامله ۷۰۰ میلیون دلاری تضمین کرده است. این مکان میزبان تیم‌های لس‌آنجلس کلیپرز و لس‌آنجلس لیکرز NBA و همچنین لس‌آنجلس کینگز از NHL و لس‌آنجلس اسپارکس از WNBA بوده است.


همانطور که Crypto.com رشد می کند، با افراد و شرکت های برجسته برای ترویج ارزهای دیجیتال و بلاک چین همکاری می کند. در ماه ژوئیه(تیر)، این شرکت یک قرارداد حمایت مالی ۱۷۵ میلیون دلاری را با قهرمانی Ultimate Fighting امضا کرد. مت دیمون(Matt Damon)،بازیگر هالیوود، نیز در تبلیغاتی که از ماه اکتبر(مهر) در سراسر جهان منتشر شد، حضور پیدا کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0