اخبار اکس نوین
1400/05/26
11:57
چرا کاردانو هم می تواند همانند سولانا رکوردشکنی کند؟

اکس نوین: کاردانو چهارمین ارز دیجیتال برتر بازار، پس از اعلام تاریخ نهایی برای ورود قراردادهای هوشمند در مسیری صعودی قرار گرفته است. شبکه کاردانو تاکنون چندین به روزرسانی مختلف را تجربه کرده ولی آلونزو بزرگترین و شاید مهمترین آنها خواهد بود. در صورتی که کاردانو مسیر کنونی را ادامه دهد، می توانیم شاهد رکوردشکنی آن در کوتاه مدت باشیم. رکوردشکنی احتمالی کاردانو هارد فورک آلونزو کاردانو هفته گذشته وارد فاز بنفش شد و چند روز بعد ۱۲ سپتامبر به عنوان موعد مقرر برای اجرای این هارد فورک در شبکه اصلی تعیین شد. پس از انتشار این اخبار، کاردانو بالاخره مقاومت اصلی ۲ دلاری را شکست و با صعود به…

اکس نوین : کاردانو چهارمین ارز دیجیتال برتر بازار، پس از اعلام تاریخ نهایی برای ورود قراردادهای هوشمند در مسیری صعودی قرار گرفته است. شبکه کاردانو تاکنون چندین به روزرسانی مختلف را تجربه کرده ولی آلونزو بزرگترین و شاید مهمترین آنها خواهد بود. در صورتی که کاردانو مسیر کنونی را ادامه دهد، می توانیم شاهد رکوردشکنی آن در کوتاه مدت باشیم.


هارد فورک آلونزو کاردانو هفته گذشته وارد فاز بنفش شد و چند روز بعد ۱۲ سپتامبر به عنوان موعد مقرر برای اجرای این هارد فورک در شبکه اصلی تعیین شد. پس از انتشار این اخبار، کاردانو بالاخره مقاومت اصلی ۲ دلاری را شکست و با صعود به ۲.۲۵ دلار بالاترین قیمت سه ماهه اخیر خود را ثبت کرد و به فاصله ۹ درصدی اوج ۲.۴۶ دلاری خود رسید.


سولانا، دهمین ارز دیجیتال برتر بازار دیروز به اولین آلت کوین بزرگی تبدیل شد که پس از ماه مه رکوردشکنی می کند. پس از افزایش ۶۵ درصدی در طول هفته گذشته، این آلت کوین رکورد خود را تا ۶۵.۶۸ دلار ارتقاء بخشید.


علاوه بر افزایش قیمت، میزان فعالیت در شبکه سولانا نیز افزایش قابل توجهی را تجربه می کند. تعداد تراکنش های انجام شده در بلاک چین سولانا در روزهای اخیر به ۲۴ میلیارد دلار رسیده است؛ به عبارت دیگر، این شبکه در هر ثانیه ۱۲۹۴ تراکنش انجام می دهد. همزمان با افزایش قیمت و فعالیت در شبکه، ارزش دارایی های سپرده گذاری شده در سولانا از ۱.۸ میلیارد دلار عبور کرده است.


در صورتی که کاردانو بتواند شتاب صعودی فعلی خود را حفظ کند، به دومین آلت کوین پس از سولانا تبدیل خواهد شد که رکوردشکنی می کند.


ورود قراردادهای هوشمند به کاردانو باعث می شود تا این پروژه بتواند با شبکه هایی چون اتریوم و پولکادات رقابت کند. هاسکینسون، خالق کاردانو معتقد است ارتقاء پیش رو فرصت های زیادی را برای معامله گران و توسعه دهندگان باز خواهد کرد و کاردانو پس از آن به مرکزی برای توسعه و خدمات تبدیل خواهد شد.


افزایش قیمت کاردانو در روزهای اخیر در مقطعی آن را از بایننس کوین فراتر برد و تبدیل به سومین ارز دیجیتال برتر بازار کرد. پس از آن، مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال به انتقاد از کاردانو پرداخت و صعود آن به جایگاه سوم را غیرقابل درک خواند. اظهار نظرهای نووگراتز با واکنش شدید هاسکینسون و طرفداران کاردانو مواجه شد و این موضوع باعث شد تا او سعی کند تا سوء تفاهم های پیش آمده را برطرف سازد.


وی ساعاتی پیش در پیامی توییتری در رابطه با کاردانو نوشت:


کاردانو دارای طرفدارانی پرشور است و من هیچ خصومتی با تیم این پروژه ندارم.


با این حال وی معتقد است پروژه هایی چون لونا و سولانا در قیاس با کاردانو گزینه های بهتری برای سرمایه گذاری هستند.


منبع coingape


انتهای خبر

0
0