اخبار اکس نوین
1400/09/01
00:00
هشدار تیم توسعه شیبا اینو به سرمایه‌گذاران

اکس نوین: تیم توسعه شیبا اینو به سرمایه‌گذاران نسبت به کلاهبرداری‌های آنلاینی که عمدتا علاقه‌مندان به این میم کوین را هدف قرار می‌دهد هشدار داد. این هشدار در قالب یک توییت منتشر شد و روش‌های مختلفی که از آنها برای فریب دادن قربانیان ناآگاه از جامعه شیبا اینو استفاده می‌شود را توضیح داد. در این هشدار آمده است: یک گروه تلگرامی جعلی شیبا در تمامی رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. کلاهبرداران هویت حساب‌های رسمی را جعل می‌کنند و کاربران دروغین ایجاد می‌کنند. این کلاهبرداران به پست‌های عمومی پاسخ می‌دهند. در حالی که توکن شیبا میلیونرها و میلیاردرهای مشتاق به ارز دیجیتال را به خود جذب می‌کند، کلاهبرداران تلاش خود…

اکس نوین : تیم توسعه شیبا اینو به سرمایه‌گذاران نسبت به کلاهبرداری‌های آنلاینی که عمدتا علاقه‌مندان به این میم کوین را هدف قرار می‌دهد هشدار داد.


این هشدار در قالب یک توییت منتشر شد و روش‌های مختلفی که از آنها برای فریب دادن قربانیان ناآگاه از جامعه شیبا اینو استفاده می‌شود را توضیح داد.


در این هشدار آمده است:


یک گروه تلگرامی جعلی شیبا در تمامی رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. کلاهبرداران هویت حساب‌های رسمی را جعل می‌کنند و کاربران دروغین ایجاد می‌کنند. این کلاهبرداران به پست‌های عمومی پاسخ می‌دهند.


در حالی که توکن شیبا میلیونرها و میلیاردرهای مشتاق به ارز دیجیتال را به خود جذب می‌کند، کلاهبرداران تلاش خود را برای هدف قرار دادن سرمایه‌گذاران بی‌احتیاط در رسانه‌های اجتماعی چون توییتر و تلگرام را افزایش داده‌اند. برخی از روش‌های رایجی که این افراد از آن استفاده می‌کنند تماس با قربانیان احتمالی، جعل هویت حساب‌های رسمی و هدف قرار دادن هشتگ‌هایی چون مانند #shib #shibarmy #leash #shibaswap و #bone است.


علاوه بر این، شیبا در این هشدار عنوان کرد که جامعه آن هیچ تبلیغاتی اعم از ایردراپ، پاداش‌دهی، اهدای هدیه و … ارائه نمی‌دهد و از سرمایه‌گذاران خواست تا از به اشتراک گذاشتن کلید کیف پول خود و یا دنبال کردن حساب‌های جعلی خودداری کنند.


با الهام از موفقیت توکن شیبا در مدت اخیر، توکن‌های متعددی با مضمون سگ به بازار عرضه شده‌اند. جالب است بدانید تیم توسعه شیبا اینو توکن دیگری به نام LEASH دارد که اخیرا ۱۲.۰۳ درصد رشد کرده است.


منبع cointelegraph


انتهای خبر

0
0