آکادمی هلاکوئی
1399/10/23
13:00
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ سه شنبه ۲۳ دی

به دنبال ریزش شدید قیمت در میان ارزهای…

به دنبال ریزش شدید قیمت در میان ارزهای رمزپایه بزرگ بازار، قیمت ETH نیز تقریبا ۳۰ درصد کاهش یافت و چندین حمایت مهم در نزدیکی ۱۱۲۰ و ۱۰۵۰ دلار را شکست.


قیمت اتر زیر سطح حمایت ۱۰۰۰ دلاری شکسته شد و با قیمتی در حدود سطح ۹۰۰ دلار معامله شد. قبل از شروع مجدد روند افزایشی، یک کف قیمت نوسانی در حدود ۹۱۲ دلار تشکیل شد. به نظر می رسد گاوها از آخرین منطقه نوسانی نزدیک به منطقه ۹۰۰ تا۹۲۰ دلار دفاع کرده اند.


پس از آن، قیمت اتر بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و با قیمتی بالای ۱۰۰۰ دلار معامله می شود. علاوه بر این، بالای سطح اصلاح فیبوناچی ۲۳.۶٪ روند اصلاح نزولی ۱۳۵۲ دلار به ۹۱۲ دلار قیمت شکسته شد.


نموداراتریوم 2 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ سه شنبه 23 دی

با این حال، قیمت در نزدیکی سطح ۱۱۳۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) با موانعی روبرو است. همچنین در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD با مقاومتی نزدیک به ۱۱۳۰ دلار یک خط روند نزولی اصلی وجود دارد. این خط روند نزدیک به سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰٪ اصلاح نزولی ۱۳۵۲ دلار به ۹۱۲ دلار قرار دارد.


برای شروع یک رالی تازه، قیمت اتر باید مقاومت خط روند، ۱۱۳۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) را پشت سر بگذارد. مقاومت اصلی بعدی بالای ۱۱۳۰ دلار و نزدیک به سطح ۱۲۰۰ دلار واقع است.


اگر اتریوم نتواند مقاومت ۱۱۳۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) را پشت سر بگذارد، احتمالا با یک افت جدید قیمت روبرو می شود. حمایت اول در روند نزولی نزدیک به سطح ۱۰۵۰ دلار است.


اولین حمایت اصلی نیز نزدیک به سطح ۱۰۰۰ دلار قرار دارد. شکست نزولی زیر سطح ۱۰۰۰ دلار احتمالا در جلسات آینده روند نزولی جدیدی را به سمت منطقه حمایتی ۹۰۰ تا ۹۲۰ دلار آغاز خواهد کرد.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه صعودی شتاب میگیرد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون با یک زاویه صعودی، به بالای سطح ۵۰ باز میگردد.


حمایت اصلی: ۱۰۰۰ دلار


مقاومت اصلی: ۱۱۳۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0