آکادمی هلاکوئی
1400/09/09
09:40
درخواست Kelly Strategic Management برای ETF آتی اتریوم

پس از ثبت نام Kelly Strategic Management برای…

پس از ثبت نام Kelly Strategic Management برای یک ETF آتی اتر، تحلیلگران این سوال را مطرح کردند که آیا رئیس SEC، گری جنسلر، از نظر ذهنی آماده است تا هر چیزی غیر از یک محصول آتی BTC را تایید کند.


شرکت سرمایه‌گذاری Kelly Strategic Management مستقر در دنور برای یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) ثبت نام کرده است که قراردادهای آتی اتریوم (ETH) را ارائه می‌دهد.


این حرکت تنها سه ماه پس از آن صورت می‌گیرد که VanEck و ProShares در همان روز در ماه اوت(مرداد) به طور ناگهانی درخواستهای ETF آتی ETH خود را پس گرفتند.


با توجه به تشکیل پرونده در ۲۹ نوامبر(۸آذر) در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، Kelly Ethereum Ether Strategy ETF در قراردادهای آتی اتر با تسویه نقدی که در بورس کالای شیکاگو (CME) معامله می شود، سرمایه گذاری خواهد کرد.


اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، امروز در توییتر اشاره کرد که ETF اتر کلی ممکن است شانس کم ۲۰ درصدی برای تایید داشته باشد، زیرا او این سوال را مطرح کرد که آیا SEC برای این مرحله جدید آماده است یا خیر.


از نظر بالچوناس، او فکر می‌کند که گری گنسلر، رئیس SEC، «از نظر ذهنی آماده نیست» تا در این مرحله چیزی غیر از ETF آتی بیت‌کوین (BTC) را تایید کند:


“در طی فرآیند ثبت ETF آتی بیت کوین در ماه آگوست، VanEck و ProShares برای ETF های اتر نیز ثبت نام کردند. SEC به آنها گفت که آنها را پس بگیرند. اکنون ۳ ماه (و ۳ راه اندازی موفق ETF فیوچرز بیت کوین) از آن می گذرد.”


9999 - درخواست Kelly Strategic Management برای ETF آتی اتریوم
8888 1 - درخواست Kelly Strategic Management برای ETF آتی اتریوم

بالچوناس اضافه کرد که اگر شایعات مبنی بر اینکه SEC به VanEck و ProShares گفته است که پرونده‌های Ether ETF مربوطه خود را به خاطر اینکه آنها دسترسی به دارایی‌های رمزنگاری به غیر از BTC را ارائه میدهند ، صحت داشته باشند، ETF Kelly یک درصد شانس تایید خواهد داشت.


محقق Jason Lowery اظهار داشت: “من تعجب می کنم اگر SEC یک ETF اتریوم را تایید کند،زیرا این به طور ضمنی پذیرش ETH به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده را نشان می دهد.”


SEC چندین ETF آتی BTC را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ تایید کرده است، اما به نظر می رسد که نهاد نظارتی در حال حاضر مایل به تایید هر نوع صندوقی که خارج از قراردادهای آتی CME BTC دسترسی به کریپتو را ارائه میدهد،نیست.


در اوایل این ماه، آنا پاگلیا، رئیس جهانی ETFها و استراتژی‌های شاخص سازی شده در Invesco بر این موضوع تاکید کرد، زیرا توضیح داد که تصمیم شرکتش برای برداشتن ETF آتی BTC این بود که SEC فقط ETF‌های بیت‌کوین را با ۱۰۰ درصد قرار گرفتن در معرض قراردادهای آتی بیت‌کوین تایید می‌کند.


هدف ETF اینوسکو ارائه ترکیبی از مبادلات آتی، بیت کوین فیزیکی و صندوقهای خصوصی در صنعت بیت کوین بود.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0