آکادمی هلاکوئی
1400/06/15
19:00
پلتفرم دیفای Cyclos مستقر در سولانا، ۲/۱ میلیون دلار سرمایه برای ساخت AMM جدید تامین کرد

در کنار سرخوشی های “قاتل اتریوم” سولانا (SOL)،…

در کنار سرخوشی های “قاتل اتریوم” سولانا (SOL)، زیرساخت های آن نیز در حال رشد هستند. Cyclos DEX دور سرمایه گذاری استراتژیکی را با VC های برتر بر روی خود به پایان رساند.


Cyclos دور جمع آوری کمک های مالی ۲/۱ میلیون دلاری را با CMS Holdings ،Huobi ،Solana Capital تکمیل کرد


طبق بیانیه مطبوعاتی که با U.Today به اشتراک گذاشته شده است، Cyclos، یک پلتفرم رمزارزی غیرمتمرکز جدید مبتنی بر سولانا با موتور بازار ساز خودکار، ۲/۱ میلیون دلار در فروش خصوصی و عمومی تامین کرد.


2021 09 06 18 24 51 Solana Based DeFi Cyclos Secures 2.1 Million in Funding to Build Novel AMM - پلتفرم دیفای Cyclos مستقر در سولانا، 2/1 میلیون دلار سرمایه برای ساخت AMM جدید تأمین کرد

مجموعه ای از سرمایه گذاران رده بالای متمرکز بر بلاک چین، از جمله شرکت های CMS ،Hashkey ،Solana Capital ،Huobi Ventures ،Coin۹۸ Ventures ،MXC ،Gate.io ،Skyvision ،Petrock Capital ،Illusionist Group ،Cryptomeria Capital ،DigiStrats و Youbi Capital در این دور تامین مالی شرکت کردند.


Cyclos قرار است فرآیندهای نقدینگی را در Serum DEX (SRM)، یکی از مهمترین صرافی های رمزارزی غیرمتمرکز در سولانا، پیش ببرد.


جیسون اوبراین (Jason O’Brien)، سخنگوی Cyclos، بر اهمیت فوق العاده این نسخه برای Cyclos و کل اکوسیستم Solana DeFi تاکید می کند:


ما بسیار هیجان زده هستیم که سفر Cyclos را با پشتوانه قوی که دریافت کردیم، آغاز می کنیم. Cyclos تعداد زیادی از ویژگی های DeFi را در سولانا معرفی می کند که تاکنون با زیرساخت های موجود امکان پذیر نبوده است. سفارشات محدود، راه اندازی استخر نقدینگی کارآمد و بازار دارایی پایدار مبتنی بر سفارشات، همه به دلیل رویکرد ابتکاری Cyclos در تمرکز دارایی های ارائه دهندگان نقدینگی امکان پذیر است.


آوردن AMM های جدید به سولانا


نوآوری اصلی Cyclos یک نوع نقدینگی متمرکز و منحصر به فرد است که توسط Uniswap V۳ ایجاد شده است. وجوه منتقل شده به Cyclos برای تامین نقدینگی در Serum DEX با توجه به محدوده مشخص شده توسط LP ها استفاده می شود.


دن ماتوزوسکی (Dan Matuszewski)، شریک CMS، تاکید می کند که Cyclos از علاقه رو به رشد به برنامه های غیر متمرکز در بلاک چین سولانا سود خواهد برد:


CMS مشتاقانه از Cyclos در ماموریت خود برای آوردن نقدینگی متمرکز به سولانا حمایت می کند. افزایش تعداد کاربران سولانا باعث افزایش تقاضا برای تجربه AMM در سطح جهانی شده است. تیم Cyclos قوی است، در موقعیت مناسبی قرار دارد و می تواند بر پیشرفت اکوسیستم DeFi سولانا تاثیر بگذارد.


تیم Cyclos قرار است V۱ خود را در سه ماه سوم سال ۲۰۲۱ رونمایی کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0