کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1400/08/25
14:40
✅ادعای لاپید درباره مواضع برجامی ایران در دیدار با رابرت مالی 📌 وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، مدعی...

✅ادعای لاپید درباره مواضع برجامی ایران در دیدار با رابرت مالی



📌 وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، مدعی شد ایران قصد ندارد به توافق هسته ای بازگردد.



✅نرخ هتل‌ها تا ۳۰ درصد بیشتر شد


📌رییس جامعه هتلداران ایران:


این تغییر نرخ که دامنه آن از ۱۰ تا ۳۰ درصد تعیین شده، متناسب با وضعیت هتل از حیث استانداردسازی و اخذ گواهی استاندارد کیفیت خدمات اعمال می‌شود.



✅ورود هواپیماهای جدید بدون دور زدن تحریم‌ها



📌 در شرایطی که نظرات مختلفی درباره روش نوسازی ناوگان هوایی ایران وجود دارد و عده‌ای آن را از طریق برجام ممکن می‌دانند و برخی معتقدند که باید از طریق دور زدن تحریم‌ها این اتفاق بیافتد، وزیر راه و شهرسازی می‌گوید که ایران به دنبال رفع تحریم‌ها و استفاده از تکنولوژی روز دنیاست.



✅ند پرایس: برای دور جدید مذاکرات وین آماده می شویم



📌 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به سفر رابرت مالی، نماینده ویژه کشورش در امور ایران به منطقه غرب آسیا اعلام کرد که واشنگتن برای دور جدید مذاکرات وین آماده می شود.



✅کسانی که واکسن نزنند دچار مشکل می‌شوند


📌وزیر کشور: بعد از مدیریت هوشمند کرونا کسانی که دو دز واکسن نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند و باید تست PCR منفی بدهند که برای‌شان هزینه‌ساز هست./ فارس



✅مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی تمدید شد


📌رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید سه ماهه مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی که زمان مقرر برای انجام آن سه ماهه تابستان سال جاری بوده، خبر داد./ ایسنا



✅واکنش خطیب‌زاده به شکست برنامه‌ریزی آمریکا در راه اندازی اغتشاشات در کوبا



📌سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه شکست برنامه ریزی آمریکا در راه اندازی اغتشاشات سراسری در جمهوری کوبا را بواسطه همدلی میان ملت و دولت کوبا دانست و این انسجام را ارزشمند توصیف کرد./ تسنیم



✅رئیسی در تماس با پوتین: در مذاکرات هسته‌ای برای لغو همه تحریم‌ها ضد ملت ایران کاملا جدی هستیم



📌رئیسی: آمادگی داریم سند جامع همکاری‌های بلندمدت دو کشور را نهایی کنیم تا روند ارتقاء هر چه بیشتر روابط و همکاری‌های دو کشور با سرعت، اجرایی شود.



✅سوریه حاضر نیست مستقیما از ایران فولاد بخرد



📌رضا شهرستانی عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد:


ایران در بازار مصالح ساختمانی سوریه نقش چندانی ندارد و این کشور کمتر حاضر می‌شود مستقیما از ایران فولاد بخرد.



✅ایران بالاترین یارانه انرژی را به پولدارها می‌دهد!



📌رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران می‌گوید برآوردهای جهانی حاکی از آن است که بالاترین میزان یارانه انرژی پرداختی در سال ۲۰۲۰ به ایران تعلق دارد.



✅استقراض ۱۰۰هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی برای تامین ارز ۴۲۰۰!



📌مسعود خوانساری، رییس اتاق تهران:


در سال ۹۹، ۱۰.۵ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی هزینه شد که ۵ میلیارد دلار آن از محل ارز حاصل از فروش نفت و ۵ میلیارد دلار مابقی از وجوه بانک مرکزی یا صندوق توسعه ملی بوده است.



✅همکاری راهبردی ایران و ترکیه به‌رغم اختلافات سیاسی



📌«المیادین» با اشاره به سفر روز دوشنبه وزیر خارجه ترکیه به ایران، از همکاری راهبردی میان دو کشور با وجود اختلافات سیاسی و بازتاب آن بر منطقه و به طور مشخص رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی خبر داد.



🆔

انتهای خبر

0
0