اخبار اکس نوین
1400/08/27
00:00
چانگ پنگ ژائو: فقط بیت کوین و بایننس کوین دارم

اکس نوین: چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان در گفتگویی عنوان کرد که مقداری بیت کوین و بایننس کوین در سبد سرمایه‌گذاری خود دارد. ژائو بیت کوین را در سال ۲۰۱۴ خریداری کرد وی در مصاحبه اخیر خود با آسوشیتدپرس اظهار داشت که اگرچه بخش قابل توجهی از دارایی‌های خالص وی را بایننس کوین تشکیل می‌دهد، وی هنوز هم مقداری بیت کوین دارد که آن را چند سال پس از خلق این ارز خریداری کرده است. مدیرعامل صرافی بایننس عنوان کرد که در سال ۲۰۱۴، مقدار نامعلومی بیت کوین خریده و اگرچه بخشی از آنها را در طول سال های اخیر خرج کرده است، اما هنوز…

اکس نوین : چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان در گفتگویی عنوان کرد که مقداری بیت کوین و بایننس کوین در سبد سرمایه‌گذاری خود دارد.


وی در مصاحبه اخیر خود با آسوشیتدپرس اظهار داشت که اگرچه بخش قابل توجهی از دارایی‌های خالص وی را بایننس کوین تشکیل می‌دهد، وی هنوز هم مقداری بیت کوین دارد که آن را چند سال پس از خلق این ارز خریداری کرده است.


مدیرعامل صرافی بایننس عنوان کرد که در سال ۲۰۱۴، مقدار نامعلومی بیت کوین خریده و اگرچه بخشی از آنها را در طول سال های اخیر خرج کرده است، اما هنوز هم بخش قابل‌توجهی از آن دست‌نخورده باقی مانده است.


وی اظهار داشت:


من در سال ۲۰۱۴ مقداری بیت کوین خریدم و به مرور زمان کمی از آن را خرج کردم اما بیشتر آن را حفظ کرده‌ام. من نفروختم.


علیرغم پستی‌ها و بلندی‌های بسیار در فضای ارز دیجیتال در طول هفت سال گذشته و همچنین ثبت رکوردهای قیمتی توسط بیت کوین، به نظر می‌رسد ژائو در هولد بزرگترین ارز دیجیتال بازار مصمم باشد.


با وجود اینکه ژائو، مدیرعامل بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان است و با پروژه‌های کریپتو، کوین‌ها و توکن‌های مختلف سروکار دارد، وی اعتراف کرد که سبد سرمایه‌گذاری‌اش چندان متنوع نیست.


به گفته چانگ پنگ ژائو، به جز بیت کوین‌هایی که هفت سال پیش خریداری کرده و بایننس کوین‌هایی که بخش عمده دارایی وی را تشکیل می‌دهند، هیچ ارز دیجیتال دیگری در اختیار ندارد.


علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد که در هیچ پروژه کریپتو و غیرکریپتویی سرمایه‌گذاری نکرده چراکه می‌خواهد از تضاد منافع احتمالی جلوگیری کند.


وی در این رابطه گفت:


شخصا هیچ کوین دیگری در اختیار ندارم … در هیچ پروژه دیگری، چه در کریپتو و چه غیرکریپتو صاحب سهام نیستم. من این کار را عمدا انجام می‌دهم چراکه نمی‌خواهم تضاد منافع احتمالی وجود داشته باشد.


منبع cryptopotato


انتهای خبر

0
0