آکادمی هلاکوئی
1401/06/12
09:00
فیفا مجموعه جدید NFTهای خود را با همکاری الگوراند منتشر می کند

در حالی که شمارش معکوس برای آغاز بازی…

در حالی که شمارش معکوس برای آغاز بازی های جام جهانی فوتبال در قطر شروع شده است، فیفا از راه اندازی یک پلتفرم کلکسیونی جدید NFT بر بستر بلاکچین آلگوراند (Algorand) خبر داد. این پلتفرم که تحت عنوان «FIFA+ Collect» و در راستای تداوم همکاری این دو طرف راه اندازی می شود، با اندکی تغییر نسبت به مجموعه های قبلی، تاپ شات هایی با استفاده از آی پی NBA، NFL و UFC برای ثبت لحظات خاص در بازی و ارائه آنها در قالب NFT را شامل می شود.


بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، ظاهرا فیفا قصد دارد از لحظات هیجان انگیز بازی ها استفاده کند و با ترکیب کردن آنها در کنار “هنر و تصویرسازی” مجموعه ای بی نظیر خلق نماید. طبق این گزارش، انتظار می‌رود این پلتفرم اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر) و با تمرکز بر ویژگی هایی همچون «مقرون‌به‌صرفه بودن، فراگیر بودن و قابل دسترس بودن برای همه طرفداران فوتبال» راه‌اندازی شود.


رومی گای (Romy Gai)، مدیر ارشد بازرگانی فیفا در این بیانیه مطبوعاتی گفته است:


«این پلتفرم هیجان‌انگیز کلکسیون‌های فیفا را در دسترس تمام طرفداران فوتبال قرار می‌دهد و قابلیت مالکیت بخشی از جام جهانی فوتبال را به طور منصفانه در اختیار همه قرار می دهد. درست مانند یادگاری‌های ورزشی و برچسب‌ها، این مجموعه نیز فرصتی فراهم می سازد که طرفداران در سراسر جهان با بازیکنان مورد علاقه خود، لحظات هیجان انگیز فوتبال و ده ها مورد دیگر در پلتفرم‌های جدید تعامل داشته باشند.»


همانطور که پیش از این گزارش کرده بودیم، اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت)، الگوراند با تضمین همکاری با فیفا، آن را به عنوان یکی از بزرگترین شرکای خود تا به امروز معرفی کرد. به علاوه، این قرارداد جام جهانی زنان که سال آینده برگزار می‌شود را نیز در بر می گیرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: bitcoinist


انتهای خبر

0
0