آکادمی هلاکوئی
1400/12/21
10:10
پیش بینی قیمت NEAR؛ شنبه ۲۱ اسفند

نمودار قیمت رمزارز NEAR در آستانه تشکیل یک…

نمودار قیمت رمزارز NEAR در آستانه تشکیل یک الگوی کف سه قلو قرار دارد که نشان‌دهنده یک الگوی بازگشتی در آینده نزدیک است. سقف سوم قبلا منجر به یک رشد سریع شده است، اما گاوها هنوز راهی طولانی را در پیش دارند.


قیمت NEAR روز ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) یک کف نوسانی در حدود ۹.۵۲ دلار تشکیل داد و پس از آن و طی دو هفته بعد، شاهد صعودی ۴۷ درصدی بود. این روند صعودی به طور کامل برگشت و تا کف قبلی سقوط قیمت را در پی داشت اما وضعیت به سرعت بهبود یافت و یک روند صعودی دیگر را آغاز کرد که منجر به رشد ۶۱ درصدی شد. سومین و آخرین باری که این سطح حمایتی لمس شد، تشکیل الگوی کف سه قلو را به دنبال داشت و این بار با صعود ۲۵ درصدی قیمت همراه شد. در حال حاضر، NEAR با قیمت ۱۰.۴۹ دلار در حال معامله است.


این الگوی بازگشتی اغلب یک شیب مرکزی پایین تر از دو شیب دیگر را شامل می شود که معمولا حول یک خط روند یکسان در نوسان هستند. این ستاپ معمولا بازگشت از یک خط روند نزولی و شروع یک رالی قوی را پیش بینی می کند.


با این اوصاف، میتوان انتظار داشت NEAR حداقل ۲۸ درصد از موقعیت فعلی خود افزایش یابد و مانع ۱۴.۲۲ دلاری را لمس کند. اگر خریداران بتوانند مقاومت ۱۴.۲۲ دلاری را به یک حمایت قوی تبدیل کنند، راه برای گاوها باز شده و این آلتکوین به ۱۶.۱۰ دلار خواهد رسید.


آن چه که از این چشم انداز صعودی حمایت می کند، افزایش اخیر حجم معاملات درون زنجیره ای از ۴۲۴ میلیون به ۸۳۷ میلیون در فاصله زمانی ۸ تا ۱۱ مارس (۱۷ تا ۲۰ اسفند) است. این افزایش ناگهانی، حجم معاملات را بسیار بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (در ۶۲۳ دلار) قرار داد که به نوبه خود تاییدی بر افزایش جریان ورود سرمایه به بلاکچین NEAR می باشد.


بعلاوه، معیار social volume با جهش اخیر از ۸۵ به ۵۷۳ تایید دیگری برای این دیدگاه صعودی می باشد. این شاخص در یک بازه زمانی پنج روزه نزدیک به هفت برابر افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران خرد به توکن NEAR است.


در حالی که همه چیز برای NEAR صعودی به نظر می رسد، بسته شدن یک کندل چهار ساعته زیر حمایت ۹.۵۲ دلاری، می تواند به راحتی این چشم انداز صعودی را بی اعتبار کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0