آکادمی هلاکوئی
1399/10/21
12:45
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۱ دی)

بیشتر کوین های جایگزین روند صعودی اخیر خود…

بیشتر کوین های جایگزین روند صعودی اخیر خود را از سر گرفته اند و چند مورد از ارزهای برتر بازار حتی رشد دو رقمی را تجربه کرده اند. اتریوم نیز به بالاترین سطح خود رسید تاجاییکه تا آخرین رکورد سال ۲۰۱۸ خود فقط حدود ۱۰۰ دلار فاصله دارد.


انفجار آلتکوین ها: اتر به بالاترین قیمت تاریخ خود نزدیک می شود


دیروز گفتیم که آلتکوین ها پس از چند روز رشد پیاپی کمی آرام گرفته اند. ولی این وضعیت طی ۲۴ ساعت گذشته به کلی تغییر کرده است. اتریوم با ۱۲ درصد رشد به ۱۳۵۰ دلار رسید و فاصله خود تا آخرین رکورد ثبت شده قیمت (۱۴۵۰ دلار) را به حداقل رساند.


بایننس کوین (۶٪) و پولکادات (۷٪) نیز با اندکی افزایش به ترتیب با قیمت ۴۴.۵ و ۱۰ دلار ترید می شوند. هرچند بقیه ۱۰ ارز برتر نیز رشد دو رقمی را شاهد بوده اند. برای مثال، ریپل (۱۱.۵٪)، کاردانو (۱۱.۵٪)، لایت کوین (۱۱.۲٪) و چین لینک (۱۸٪) همگی با رشد قابل توجه روبرو شدند.


بیت کوین کش و بیت کوین اس.وی با رشد نجومی ۴۴٪ و ۵۵ درصد گوی سبقت را از بقیه ربوده اند. در نتیجه این حرکات، قیمت BCH به بالای ۶۰۰ دلار و BSV به ۳۰۰ دلار رسیده است.


Maker (۷۳٪), Dash (۴۵٪), Ethereum Classic (۳۰٪), Bitcoin Gold (۳۰٪), Holo (۲۷٪), EOS (۲۶٪), Zcash (۲۵٪), Qtum (۲۵٪), Quant (۲۳٪), ۰x (۲۳٪) و Compound (۲۲٪) نیز به دنبال آنها قرار می گیرند.


گفتنی است که کل ارزش بازار رمزنگاری به رکورد تازه ۱.۱۲۰ تریلیون دلار رسیده است.


توقف بیت کوین در ۴۱ هزار دلار


در حالی که در تایم فریم ۲۴ ساعته، بیشتر آلتکوین ها حرکات شدید قیمت را تجربه کردند، ارز رمزنگاری برتر بازار آرام تر به نظر می رسد؛ به طور معمول این نشانه اصلی آغاز فصل آلتکوین ها می باشد. چند روز پیش بیت کوین بالاترین رقم خود را در ۴۲۰۰۰ دلار ثبت کرد و تقریبا بلافاصله در دو نوبت به زیر ۳۹۰۰۰ دلار ریزش کرد.


با این حال، این دارایی بیشترین ضرر خود را به سرعت جبران کرد و دیروز سطح ۴۰۰۰۰ دلار را شکست. در ۲۴ ساعت گذشته، BTC قبل از اصلاح تا سطح فعلی ۴۱۰۰۰ دلار، تا ۴۱۵۰۰ دلار صعود کرد.


رشد چشمگیر آلتکوین ها باعث شده است چیرگی بیت کوین بر بازار کاهش یابد. معیار مقایسه ارزش بازار بیت کوین در برابر سایر آلتکوین ها پس از نوسان در حدود ۷۰ درصد، به ۶۸.۵ درصد کاهش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0