آکادمی هلاکوئی
1401/03/18
16:40
لایت کوین از بزرگترین صرافی های کره جنوبی حذف می شود

امروز، ۸ ژوئن، مشخص شد که صرافی‌های اصلی…

امروز، ۸ ژوئن، مشخص شد که صرافی‌های اصلی ارزهای رمزنگاری شده کره جنوبی مانند Upbit و Bithumb تصمیم به توقف پشتیبانی از Litecoin (LTC) گرفته‌اند، به دلیل فعال‌سازی به‌روزرسانی MimbleWimble Extension Block (MWEB) در شبکه اصلی Litecoin، یک پروتکل با مقیاس بندی گسترده و افزایش قابلیت های حفظ حریم خصوصی.


بر اساس بیانیه Upbit، تصمیم برای حذف لایت کوین (LTC) توسط قانون اطلاعات مالی خاص کره جنوبی هدایت شده است که صرافی ها را ملزم می کند تا بتوانند تراکنش ها را از نظر شفافیت بررسی کنند تا از پولشویی غیرقانونی یا تامین مالی باج گیری جلوگیری شود.


از طرف دیگر MimbleWimble فقط برای افزایش حریم خصوصی در شبکه Litecoin (LTC) پیاده سازی شد. از چندین فناوری از جمله تراکنش های محرمانه و CoinJoin استفاده می کند که ورودی ها و خروجی های فرستنده و گیرنده را پنهان می کند و چندین تراکنش را در یک تراکنش ترکیب می کند.


Upbit همچنین اظهار داشت که صرافی درخواستی از بنیاد لایت کوین در رابطه با به‌روزرسانی MWEB ارائه کرده است و بر اساس پاسخ به درخواست، بررسی کامل فناوری انتقال ناشناس انجام شده است. در نتیجه بررسی، تصمیم گرفته شد که پشتیبانی از معاملات لایت کوین (LTC) متوقف شود، و مشخص شد که ویژگی انتخاب غیر افشای موجود در یک به‌روزرسانی با فناوری انتقال ناشناس که توسط قانون اطلاعات مالی ممنوع شده است، مطابقت دارد.


بازگشت به ۲۰ رمزارز برتر


در زمان انتشار این خبر، لایت کوین (LTC) با ارزش بازار ۴.۳۵ میلیارد دلار،در رتبه ۲۰ ارزهای دیجیتال برتر بر اساس CoinMarketCap قرار دارد. قیمتهای توکن به سختی به این خبر واکنش نشان می‌دادند، اما شاید در زمان اعلام قیمت قبلا در قیمت گنجانده شده بود. از سوی دیگر، به نظر می رسد لایت کوین (LTC) جایی برای سقوط نداشته باشد، زیرا قیمتش در سطوح نوامبر ۲۰۲۰ – ۶۲ دلار – است که تمام رشد خود را در دو سال گذشته از دست داده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0