آکادمی هلاکوئی
1400/07/01
18:20
هواوی سرویس بلاکچین مبتنی بر هوش مصنوعی را بر روی فضای ابری هوآوی راه اندازی کرد

طی رویداد HUAWEI CONNECT ۲۰۲۱ که امروز ۲۳…

طی رویداد HUAWEI CONNECT ۲۰۲۱ که امروز ۲۳ سپتامبر آغاز شد و تا ۲۵ سپتامبر (۱ مهر تا ۳مهر) ادامه خواهد داشت، هواوی و SDPB (بانک SDP) راه اندازی بلاکچین SPDB Finwarehouse خود را اعلام کردند.


این راه حل از IoT (اینترنت اشیا) برای تامین تعهدات اموال منقول استفاده می کند.


در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹)، غول هواوی به همراه بانک SDP، وایت پیپر بانک اشیا را ارائه کردند. در آن وایت پیپر، آن ها مدل و سیستم جدیدی را برای خدمات مالی نشان می دهند. پس از آن، SPDB با هواوی همکاری کرد و با هم از فناوری نوآورانه برای ترویج بانک اشیا استفاده کردند و به بررسی دیجیتالی شدن پرداختند.


SPDB Finwarehouse نتیجه این مشارکت پربار است. این راه حل مبتنی بر بلاکچین، زنجیره های تامین صنعتی را هدف قرار می دهد. این نوآوری اجازه می دهد تا تعهدات مربوط به اموال انبارهای متحرک را به روشی کاملا جدید مدیریت کند.


در بیانیه مطبوعاتی آمده است که اموال منقول در چین تبدیل به یک بازار نوآورانه می شود که در آن میلیاردها یوآن مبادله می شوند. تا کنون، این منطقه بدون دیجیتالی شدن و با روش های سنتی فعالیت می کرده است.


راه حل جدید بلاکچین از هوش مصنوعی و همچنین تایید داده های چند بعدی استفاده می کند و بر اساس فضای ابری هوآوی (Huawei Cloud) خواهد بود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today



انتهای خبر

0
0