آکادمی هلاکوئی
1400/06/14
18:40
تحلیل تکنیکال بایننس کوین(BNB)؛ یک شنبه ۱۴ شهریور

بایننس کوین (BNB) همچنان در محدوده ی قیمتی…

بایننس کوین (BNB) همچنان در محدوده ی قیمتی ثابتی در حال رنج زنی است و در نمودار خود رشد قابل توجهی را نداشته است. این آلت کوین در لحظه نگارش این تحلیل ، در حدود ۴۹۷ دلار در حال معامله بوده و با مقاومت ۵۱۷.۲۰ دلاری روبه رو است. باندهای بولینگر همچنان محدود شده اند که اشاره به رنج زنی قیمت دارند. در صورت ادامه روند فعلی BNB، رسیدن به تارگت های ۴۹۱.۹۹ دلار و ۴۶۰.۴۲ دلار قابل انتظار است.



بررسی کلی قیمت بایننس کوین


در کل ، اندیکاتور میانگین متحرک حاکی از فشار خرید بسیار شدید است، به همین دلیل خرس ها توانایی غلبه بر روند گاوی را ندارند. شاخص میانگین متحرک ۲۰ روزه از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه عبور کرده و این نشان دهنده ی آن است که گاوها همچنان بر بازار بایننس کوین مسلط هستند.


باندهای بولینگر در بیشتر روزها در نمودار ۵ روزه پهن دیده می شود و این می تواند نشان دهد که BNB در تلاش است تا باندهای بولینگر را در تایم فریم های کوچک تر ، پهن کند.



تحلیل جفت ارز BNB/USD در تایم فریم چهار ساعته:


شاخص (RSI) در نمودار ۴ ساعته در منطقه خنثی قرار دارد و به این معنی است که احتمال پیش روی آن به سمت میزان ۷۰ بیشتر است. اگر این شاخص تکنیکال به ناحیه خرید اشباع برسد، طی ۲۴ ساعت آینده می توانیم شاهد رشد BNB به بالای سقف قیمتی روزانه باشیم.


اندیکاتور تعادل قدرت حاکی از آن است که اگر قدرت گاوهای BNB همچنان بالاتر از قدرت خرس ها حفظ شود ، قیمت در ۲۴ ساعت آینده صعودی خواهد بود. خرس ها روزانه در تلاش هستند تا این آلت کوین را در نموار ۴ ساعته تحت فشار قرار دهند اما فعلا موفقیتی در این زمینه کسب نکرده اند.



نتیجه


با توجه به اینکه اندیکاتور MACD در تایم فریم یک ساعته از خط سیگنال قرمز خود عبور کرده است ،بنابراین می توانیم منتظر ادامه روند صعودی باشیم مگر اینکه خرس ها مقاومت قابل توجهی در روند صعودی قیمت از خود نشان دهند. تعداد نوارهای سبز کوتاه در اندیکاتور MACD بیشتر از نوارهای قرمز کوتاه است اما باید توجه داشت که تعداد نوارهای سبز در اندیکاتور MACD طی روزهای گذشته کاهش یافته است.


در صورت افت قیمت، قیمت ۴۶۰.۴۲ دلاری اولین سطح حمایتی BNB خواهد بود زیرا طی دو هفته اخیر به عنوان کف قیمت عمل کرده است. اگر BNB نتواند در بالای آن حفظ شود ، سطح قیمت ۴۳۳.۵۴ دلاری تارگت بعدی روند نزولی خواهد بود.



BNBUSD 2021 09 05 11 33 23 1536x600 1 300x117 - تحلیل تکنیکال بایننس کوین(BNB)؛ یک شنبه 14 شهریور



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopolitan و ambcrypto

انتهای خبر

0
0