اخبار اکس نوین
1400/08/26
10:18
علیرغم افت اخیر، نهنگ‌ها اتریوم خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند

اکس نوین: از زمان ثبت رکورد ۴۸۰۰ دلاری هفته گذشته تاکنون، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار نزدیک به ۱۵ درصد کاهش یافته است. اگرچه قیمت حال و هوایی نزولی به خود گرفته، نهنگ‌ها همچنان به کاهش عرضه کمک می‌کنند. داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل سنتیمنت نشان می‌دهد که موجودی کیف پول ده نهنگ بزرگ اتریوم (به غیر از صرافی‌ها) در حال بیشتر شدن است. این در حالی است که اتریوم کیف پول صرافی‌ها روندی نزولی به خود گرفته است. در گزارش سنتیمنت در این رابطه آمده است: در حال حاضر بر موجودی ده آدرس بزرگ اتریوم (غیر از صرافی‌ها) همچنان افزوده می‌شود در حالی که موجودی ده آدرس برتر صرافی‌ها…

اکس نوین : از زمان ثبت رکورد ۴۸۰۰ دلاری هفته گذشته تاکنون، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار نزدیک به ۱۵ درصد کاهش یافته است. اگرچه قیمت حال و هوایی نزولی به خود گرفته، نهنگ‌ها همچنان به کاهش عرضه کمک می‌کنند.


داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل سنتیمنت نشان می‌دهد که موجودی کیف پول ده نهنگ بزرگ اتریوم (به غیر از صرافی‌ها) در حال بیشتر شدن است. این در حالی است که اتریوم کیف پول صرافی‌ها روندی نزولی به خود گرفته است.


در گزارش سنتیمنت در این رابطه آمده است:


در حال حاضر بر موجودی ده آدرس بزرگ اتریوم (غیر از صرافی‌ها) همچنان افزوده می‌شود در حالی که موجودی ده آدرس برتر صرافی‌ها کاهش می‌یابد. اکنون موجودی کیف پول ده نهنگ برتر اتریوم ۵.۱۶ برابر موجودی ده صرافی برتر است و رکورد جدیدی محسوب می‌شود.


رائول پال، مدیر سابق صندوق گلدمن ساکس بسیار به آینده دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار امیدوار است. وی در آخرین پیش‌بینی خود عنوان کرد که انتظار دارد طی شش هفته آینده تا پایان سال، قیمت اتریوم تا ۳۰۰ درصد افزایش یابد.


در زمان نگارش این خبر، هر واحد اتریوم با قیمت ۴۱۷۷ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن، به زیر ۵۰۰ میلیارد دلار سقوط کرده است. برخی از تحلیلگران معتقدند اتریوم، پیش از هر افزایش قیمتی به حمایت ۴۰۰۰ دلاری سقوط خواهد کرد.


شبکه بلاکچینی اتریوم اخیرا هارد فورک لندن را پشت سر گذاشته است. این هارد فورک، مکانیسم توکن سوزی را به شبکه اتریوم اضافه کرد تا از این طریق با کارمزدهای بالا مقابله شود؛ البته توکن سوزی اتریوم به کاهش عرضه نیز کمک شایانی کرده است. علاوه بر این، فعالیت نهنگ‌ها و انباشت این ارز باعث شده تا بسیاری به افزایش قیمت اتر تا پایان سال امیدوار باشند.


منبع coingape


انتهای خبر

0
0