بورس۲۴
1401/07/07
19:42
سیمان ارومیه در شش ماهه ۱۴۰۱ ، ۷۴٪ درآمد سال مالی قبل را پوشش داده است

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت سیمان ارومیه در مدت شش ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۱ با کسب ۵۵۷ میلیارد تومان درآمد عملیاتی ، حدود ۷۴٪ از درآمد سال مالی قبل را پوشش داده است.

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت سیمان ارومیه در مدت شش ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۱ با کسب ۵۵۷ میلیارد تومان درآمد عملیاتی ، حدود ۷۴٪ از درآمد سال مالی قبل را پوشش داده است. درآمد شرکت در فصل تابستان نسبت به فصل بهار ۱۴۰۱ ، ۲۹ میلیارد تومان کاهش یافته است ( ۹.۹۰٪ کاهش ). هم چنین درآمد شرکت نسبت به تابستان ۱۴۰۰ نیز ۱۳ میلیارد تومان کمتر شده است.


سیمان فله تیپ یک و سیمان پاکتی تیپ یک به ترتیب با ۷۰ و ۶۵ هزار تن فروش ، پرفروش ترین محصولات شرکت در شهریور ماه بودند و به ترتیب ٪۳۸ و ۴۷٪ از ۹۷ میلیارد درآمد شهریور ماه را تشکیل می دهند.


بیشترین افزایش نرخ فروش در محصولات شرکت مربوط به نرخ فروش داخلی سیمان فله تیپ یک با ۴۲٪ و نرخ فروش صادراتی این محصول با ۴۶٪ افزایش نسبت به مدت شش ماهه سال مالی قبل می باشد.


شرکت در مدت شش ماهه ۱۴۰۱ توانسته است فروش داخلی خود را از ۴۲۷ میلیارد تومان در شش ماهه ۱۴۰۰ به ۵۱۷ میلیارد تومان برساند. توجه فرمایید که فروش مقداری داخلی محصولات سیمان پاکتی تیپ دو ، سیمان فله تیپ دو به تریب ۲ و ۲.۹ برابر شده است.


درآمد صادراتی شرکت نیز در مدت شش ماهه ۱۴۰۱ نسبت به مقطع مشابه قبلی با وجود کاهش ۲۱٪ تناژ صادراتی ، حدودا ۶٪ افزایش داشته است.

انتهای خبر

0
0