بااقتصاد
1399/11/26
19:35
خساپا و خودرو بیشترین حجم معاملات بازار را کسب کردند

دو نماد خساپا و خودرو به ترتیب با جابجایی بیش از ۳ میلیارد سهم و ۱ میلیارد سهم بیشترین حجم معاملات امروز بازار را از آن خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، دومین روز معاملات هفته با دامنه نوسان جدید نیز به پایان رسید و بازار امروز بعد از رشد نزدیک به ۵۰ هزار واحدی شاخص بورس طی معاملات روز شنبه، امروز تاحدودی متعادل‌تر دنبال شد.


در معاملات امروز بازار دو نماد «خساپا» و «خودرو» از گروه خودرو بیشترین حجم معاملات بازار را از آن خود کردند.


در نماد خساپا امروز بیش از ۳ میلیارد سهم به ارزش بیش از ۷۹۰ میلیارد تومان جابجا شد. بررسی جریان ورود و خروج نقدینگی در این نماد نشان می‌دهد که میانگین خرید هر حقیقی (۱۹۲۸۹ کد) ۳۷ میلیون تومان و میانگین فروش هر کد حقیقی (۲۱۰۴۵ کد) ۳۶ میلیون تومان بوده است. برآیند نقدینگی نشان می‌دهد که حقیقی‌ها بیش از ۲۶ میلیارد تومان از این نماد خارج کرده‌اند.


در نماد «خودرو» امروز بیش از ۱ میلیارد سهم جابجا شد و ارزش این جابجایی‌ها بیش از ۳۱۸ میلیارد تومان بود. بررسی جریان ورود و خروج نقدینگی در این نماد نشان می‌دهد میانگین خرید هر کد حقیقی (۱۴۲۴۴ کد) ۲۰ میلیون تومان و میانگین فروش هر حقیقی (۹۲۱۰ کد) ۳۳ میلیون تومان بوده است. برآیند نقدینگی نشان می‌دهد که حقیقی‌ها نزدیک ۲۹ میلیارد تومان از این نماد خارج کردند.


بعد از این دو نماد نمادهای خگستر، وتجارت و فملی به ترتیب با جابجایی بیش از ۵۲۶، ۴۸۷ و ۴۴۹ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات امروز را به خود اختصاص دادند.


انتهای خبر



انتهای خبر

0
0