آکادمی هلاکوئی
1400/09/09
09:40
پلتفرم Bancor برای انتشار Bancor۳ با ویژگی های پیشرفته آماده می شود

پلتفرم Bancor (BNT)، یکی از قدیمی‌ترین اکوسیستم‌های دیفای…

پلتفرم Bancor (BNT)، یکی از قدیمی‌ترین اکوسیستم‌های دیفای است که به‌خاطر APY‌های بالا در رمزارزهای اصلی، از جمله اتریوم، رپید بیت‌کوین (WBTC)، چین لینک (LINK)، پالیگان (MATIC) و غیره شناخته شده است. حالا قرار است نسخه سوم خود یعنی Bancor۳ را منتشر کند.


محافظت از IL از روز اول، پاداش های دو طرفه: چه چیز جدیدی در بنکور۳ وجود دارد؟


بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که با U.Today به اشتراک گذاشته شده است، بنکور۳ بر تمرکز بنکور بر ایجاد یک اکوسیستم “set-and-forget” برای استیکینگ توکن تاکید می کند. در مسیر رسیدن به این چشم انداز، بنکور تعدادی از عملکردهای پیشرفته را معرفی می کند.


اولین مورد Omnipool است، ابزاری که امکان پردازش تمام معاملات در یک شبکه را در یک تراکنش واحد فراهم می کند. قبلا برای پردازش تراکنش ها به بنکور نتورک توکن (BNT) نیاز داشت. با Omnipool، استراتژی‌های تامین نقدینگی در بنکور از نظر سرمایه کارآمدتر می‌شوند.


تمام استخرهای نقدینگی در بنکور دیگر محدودیت اندازه در چارچوب مفهوم “Infinity Pools” ندارند. همچنین، اکنون یک مکانیسم حفاظت از داده ها و اطلاعات در روز اول فعال می شود: دیگر نیازی به منتظر ماندن ۱۰۰ روزه برای فعال سازی نیست.


یک گزینه پاداش دو طرفه به پروژه ها اجازه می دهد تا سهامداران رمزارزهای های خود را با پاداش های مضاعف علاوه بر BNT تشویق کنند. این امر بسیاری از تیم‌های رمزارز را در مراحل اولیه به اکوسیستم نقدینگی خود جذب می‌کند.


انتظار می رود Bancor ۳’s Dawn در اوایل سال ۲۰۲۲ (اواخر ۱۴۰۰) وارد بازار شود


همچنین، بنکور۳ دارای یک تابع جهت نقدینگی خواهد بود: اعضای BancorDAO می‌توانند حجم پاداش‌های BNT را برای استخرهایی با عملکرد ضعیف کاهش دهند. سرمایه به سمت استخرهای کارآمدتر هدایت خواهد شد.


اعضای تیم بنکور قصد دارند از طرح بنکور۳ در کنفرانس آتی Dcentralcon در میامی در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۹ آذر) پرده برداری کنند. کد آن صددرصد منبع باز خواهد بود تا از نبودن باگ در توزیع پاداش منصفانه اطمینان حاصل شود.


نیت هایندمن (Nate Hindman)، رئیس بخش رشد بانکور، مطمئن است که مشارکت رمزارزها با بانکور در نسخه جدید سودآورتر خواهد بود:


“در سراسر صنعت، موضوع زیان های دائمی با غیرقابل استفاده کردن استخرهای نقدینگی توسط کاربران عادی و در دسترس بودن تنها برای پیچیده ترین و ثروتمندترین کاربران، اصول اصلی دیفای را تهدید می کند. ما باید از تبدیل شدن دیفای به زمین بازی برای ثروتمندان و اتصال برای استخراج ارزش از پروتکل‌ها و نابود شدن سرمایه ی دیگران جلوگیری کنیم، همه ی این ها با اصلاح استخرهای نقدینگی شروع می‌شود.”


بنکور۳ در سه فاز با نام‌های Dawn، Sunrise و Daylight منتشر خواهد شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0