آکادمی هلاکوئی
1401/05/23
09:50
تحلیل تکنیکال بایننس کوین(BNB)؛ یک شنبه ۲۳ مرداد

جفت ارز BNB/USDT نزدیک به دو ماه است…

جفت ارز BNB/USDT نزدیک به دو ماه است که یک روند صعودی پایدار را دنبال می کند و در اثر آن ، سقف بی سابقه ۳۳۶.۶۷ دلاری را به ثبت رسانده است. با توجه به کف ۱۸ ژوئن(۲۸ خرداد) در ۱۸۴.۵ دلار ، این آلت کوین به میزان ۸۲.۷۶ درصد افزایش یافته است و از چندین سطح مقاومتی عبور کرده است. این آلت‌کوین درحال حاضر به دنبال مورد امتحان قرار دادن مجدد سطح مقاومت ۳۳۰ دلاری است. در ادامه ، خریداران می تواند منجر به آغاز روند صعودی بعدی شوند. با این حال، قبل از اینکه خریداران برای عبور از سطح ۳۳۰ دلاری تلاش کنند، امکان عقب نشینی جزئی BNB وجود دارد.


iT9SUoHx 300x171 - تحلیل تکنیکال بایننس کوین(BNB)؛ یک شنبه 23 مرداد

رمزارز بایننس کوین(BNB) از هفته گذشته، در تلاش است که به بالای سطح مقاومت ۳۳۰ دلاری صعود کند. علاوه بر آن، بایننس کوین با بستن چندین کندل از این مقاومت عقب نشینی کرده است که نشان دهنده فروش BNB در این مقاومت توسط معامله گران است.


بر اساس الگوی کندل ها در سطوح مقاومت ۲۷۵ و ۳۰۰ دلار ، معامله گران درحال سیو سود هستند. این می تواند منجر به عقب نشینی جزئی ۸-۱۱ درصدی قیمت شود.


در صورت افزایش فشار فروش، قیمت BNB ممکن است با افت ۹ درصدی ، مرز روانی ۳۰۰ دلار را مورد امتحان قرار دهد. جهش از این حمایت می تواند مومنتوم گاوی را تقویت کند و خریداران را در مسیر افزایش قیمت به سمت مقاومت ۳۳۰ دلاری قرار دهد.


با عبور موفق BNB از مقاومت مذکور ، قیمت ۶ درصد دیگر رشد می کند و به ناحیه عرضه بعدی در ۳۶۰ دلار خواهد رسید.


علیرغم اینکه شرایط برای صعود BNB مهیا به نظر میرسد ، اما از دست رفتن سطح حمایت ۳۰۰ دلاری منجر به تداوم اصلاح این آلت کوین خواهد شد که در اثر آن ، قیمت ممکن است به سطح ۲۴۴ دلاری عقب نشینی کند.



اندکاتور های تکنیکال


شاخص RSI: شاخص RSI روزانه با توجه به روند بازیابی فعلی ، به ناحیه اشباع خرید جهش می یابد.


EMA: قرارگیری میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در کنار سطح مقاومت ۳۳۰ دلاری، مسیر خریداران را سختتر می کند.


سطوح مقاومت: ۳۳۰ و ۳۶۰ دلار


سطوح حمایتی: ۳۰۰ و ۲۷۵ دلار


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0