رمزارز نیوز
1401/07/02
13:30
معرفی کنسول بازی جدید زیلیکا با امکان استخراج ارز دیجیتال!

زیلیکا (Zilliqa)، یک پروتکل بلاکچینی لایه یک، در حال کار بر روی یک کنسول بازی است که امکان استخراج ارزهای… مطالعه مطلب ...

زیلیکا (Zilliqa)، یک پروتکل بلاکچینی لایه یک، در حال کار بر روی یک کنسول بازی است که امکان استخراج ارزهای دیجیتال را نیز حین انجام بازی‌های وب ۳ فراهم می‌کند.


به این ترتیب، این شرکت وارد رقابت با شرکت‌هایی نظیر نینتندو (Nintendo)، مایکروسافت و سونی شده، اما نسبت به آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.


طبق اطلاعیه این شرکت، کنسول جدید با ارائه هاب بازی، کیف پول وب ۳ و ابزارهای استخراج ارز دیجیتال، برای افرادی طراحی شده که به همه این زمینه‌ها علاقه‌مند هستند. این شرکت گفته که هاب بازی خود را تا ماه آینده آزمایش خواهد کرد.


هنوز مشخصات سخت‌افزاری این کنسول از سوی زیلیکا اعلام نشده است. با این حال، از روی تصاویر منتشرشده می‌توان تشخیص داد که در آن از پورت‌های جک هدفون، اترنت، USB-C، HDMI، USB ۳.۰ و غیره استفاده شده است. به‌طور کلی، انتظار می‌رود که سخت‌افزارهای این کنسول، قابلیت رقابت با رقبای اصلی خود در بازار را داشته باشند.


والنتین کوبلیا، ‌مدیر فناوری بازی در شرکت زیلیکا گفته است که این شرکت، بازخوردهای بسیار خوبی از جامعه Gamescom در خصوص بازی جدید خود گرفته و انتظار می‌رود که انگیزه‌های مالی ایجادشده در این بازی به محبوبیت بیشتر آن کمک کند.


قرار است که کنسول و هاب بازی در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر شوند. زیلیکا گفته که امیدوار است بازی‌اش تبدیل به فروشگاه Steam دنیای بازی‌های وب ۳ شود.


شرکت زیلیکا اخیرا گزارش کرده بود که فعالیت بازی‌های بلاکچینی در سال ۲۰۲۱، نسبت به ۲۰۲۰، بیش از ۲۰۰۰ درصد افزایش یافته و با وجود نزولی شدن بازار، برخی بازی‌ها توانسته‌اند بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال داشته باشند.


انتهای خبر

0
0