سنا
1400/03/22
12:06
سود هر سهم "شفا" ۹۷ درصد افزایش یافت

شرکت سرمایه گذاری شفا دارو در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۹۷۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم یک هزار و ۵۱۳ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۹۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری شفا دارو با سرمایه یک هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت سرمایه گذاری شفا دارو در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۵۱۱ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۹۷۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۹۷ درصدی برخوردار است .


این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۴۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۴ هزار و ۴۰۳ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال اعلام کرده است .


یادآوری می‌شود "شفا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۵۱۳ ریال و سود خالص را یک هزار و ۷۸۴ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری شفا دارو در دوره یاد شده، با افزایش ۲۶ هزار و ۹۲۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال به ۵۴ هزار و ۸۴۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۴۱۸ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۴۲۹ میلیارد و ۲ میلیون ریال محاسبه شد .


" شفا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۸ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۷۱۹ میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۹۱ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه گذاری شفا دارو طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۴۶ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0