سنا
1400/04/22
14:44
مسیر حرکت آیفکس از بورس تهران جدا شد

در جریان معاملات امروز، (سه شنبه، ۲۲ تیر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۶۶ واحد به رقم ۱۸ هزار و ۹۴۸ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات چهارمین روز هفته فرابورس ایران، بیش از ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۸۴ هزار و ۵۵۷ میلیارد ریال دادوستد شد .


در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، بانک دی با ۵۹ واحد، شرکت پتروشیمی مارون با ۵۶ واحد، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۱۰ واحد، شرکت پالایش نفت لاوان با ۵ واحد و بیمه کوثر با ۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص را داشته اند .


در مقابل شرکت پلیمر آریا ساسول با ۱۱ واحد، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور و شرکت پتروشیمی تندگویان با ۸ واحد، شرکت تولیدی نیروی برق دماوند با ۷ واحد و شرکت صنعتی مینو با ۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند .


همچنین، شرکت بیمه دی با ۲۶.۳ درصد، شرکت ریل سیر کوثر و شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان با ۵ درصد، شرکت داروسازی سبحان انکولوژی و بیمه معلم با ۴.۹۷ درصد و شرکت ویتانا با ۴.۸۷ درصد افزایش، بیشترین افزایش قیمت را داشته اند .


از سوی دیگر، شرکت نیروگاه زاگرس کوثر با ۴.۶۵ درصد، شرکت مبین وان کیش با ۴.۶۲ درصد، شرکت صنایع بهداشتی ساینا با ۴.۶ درصد، شرکت عمران و توسعه شاهد با ۴.۴۷ درصد و شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت با ۴.۲۹ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشته اند .


انتهای خبر

0
0