آکادمی هلاکوئی
1400/10/24
00:30
به تعویق افتادن مهلت کشف کارشناسی در پرونده ریپل!

سارا نتبورن(Sarah Netburn)، قاضی دادگاه ایالات متحده، درخواستی…

سارا نتبورن(Sarah Netburn)، قاضی دادگاه ایالات متحده، درخواستی را برای موکول کردن مهلت بررسی پرونده بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) و شرکت بلاکچین ریپل(Ripple) مستقر در سانفرانسیسکو تا ۲۸ فوریه(۹ اسفند) را پذیرفته است.


این تمدید به طور مشترک توسط طرفین به منظور انجام استشهادهای اضافی درخواست شد. هشت شاهد کارشناس به دلیل محدودیت های سفر و مسائل شخصی هنوز شهادت نداده اند.


مرحله اکتشاف کارشناسی قرار بود در ۱۹ ژانویه(۲۹ دی) به پایان برسد.


هفته گذشته، SEC با استناد به یک حکم جدید در مورد دیگری، نامه ای از اختیارات تکمیلی به منظور تقویت حرکت خود برای ضربه زدن به دفاع از اطلاعیه منصفانه محور ریپل ارائه کرد. متهمان به ادعاهای آژانس پاسخ دادند و استدلال کردند که این آژانس حکم اخیر را اشتباه اعمال می کند.


استوارت آلدروتی(Stuart Alderoty)، مشاور عمومی ریپل، اخیرا از SEC خواست تا روند دادخواهی را تسریع بخشد و مجددا تاکید کرد که این آژانس عرصه بازی ناهمواری را برای صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.


SEC در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) شکایت خود را علیه ریپل تنظیم کرد و استدلال کرد که ارز دیجیتال ریپل (XRP) یک اوراق بهادار است. تیم حقوقی ریپل اکنون برای یافتن اینکه چرا بیت کوین(Bitcoin) و اتر(Ethereum) با استانداردهای متفاوتی نگهداری می شوند، رقابت می کند.


مهلت کشف کارشناسی اکنون چهار بار به تعویق افتاده است. در ابتدا از ۱۲ اکتبر(۲۰ مهر) تا ۱۵ نوامبر(۲۴ آبان) به عقب انداخته شد. سپس مرحله کشف کارشناسی تا ۱۴ ژانویه(۲۴ دی) و ۱۹ ژانویه(۲۹ دی) تمدید شد تا این مهلت در نهایت تا فوریه(بهمن) به عقب کشیده شود.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، گفت که شکایت علیه شرکت او، حمله ای به کل صنعت کریپتو است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0