بتاسهم
1400/12/16
16:45
مجمع #قشرین 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی فوق‌العاده شرکت صنعتي و کشاورزي شيرين خراسان در روز جاری برگزار شد... ✅ در این مجمع مباحث زیادی د...

مجمع


#قشرین



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی فوق‌العاده شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان در روز جاری برگزار شد...



✅ در این مجمع مباحث زیادی در مورد اراضی قشرین مطرح و هیات مدیره اعلام کرد که جهت توافق با آستان قدس در حال رایزنی است و امیدوار است که پیش از نیمه شعبان توافق حاصل شود.



✅ این شرکت سیاست فرآوری اراضی و مولدسازی دارایی‌ها را در پیش گرفته و بر این اساس در حال رایزنی با شهرداری و آستان قدس رضوی در مورد ۱۵۳ هزار هکتار اراضی در شهر مشهد است. بررسی این ارضی و مولد سازی آنها از سال ۹۸ تا کنون در حال انجام است.



✅ سال گذشته قشرین با شرکت دانش‌بنیانی برای تولید الکل توافقاتی انجام داد، اما هیچ گونه سرمایه‌گذاری یا صرف منابعی در این باره صورت نگرفت.



✅ ۱۶ هکتار از اراضی این شرکت به شهرداری تفیض شده تا ضمن ایجاد جاده برای دسترسی زمینی به مساحت ۵۱۲ هکتار به جاده، امکان رایزنی و توان قشرین در جلسات با شهرداری افزایش پیدا کند. با توجه به در جریان بودن مذاکرات اراض قشرین، مطالبات این شرکت از این محل در جلسات حل و به صورت توافقی تسویه خواهد شد.



✅ قرارداد فی مابین بازارگردان قشرین ملغی و این شرکت در حال بررسی، انعقاد قرارداد و همکاری با بازارگردانی با توان مالی بیشتر است.



✅ میزان جذب چغندر قشرین از ۶۰تن به ۱۱۰ تن افزایش پیدا کرده است.



انتهای خبر

0
0