مبین تحلیل
1399/08/25
13:34
#گزارش_بازار 25آبان 🔸شاخص کل در روز جاری حدود 10000 واحد معادل 7 دهم درصد رشد داشته است .#فملی #فولاد #تاپیکو بیشترین تاثیر را بر روی بازار امر...

#گزارش_بازار



۲۵آبان



🔸شاخص کل در روز جاری حدود ۱۰۰۰۰ واحد معادل ۷ دهم درصد رشد داشته است .#فملی #فولاد #تاپیکو بیشترین تاثیر را بر روی بازار امروز داشته است.



🔸از جمله اتفاقات مهم روز جاری صف خرید شدن #شپنا #وسالت ،افزایش سرمایه ۱۷۰۰ درصدی #وهور ،بازگشایی نماد #تاپیکو وتوقف عرضه سهام عدالت بوده است .



🔸حجم معاملات امروز نمادهای بورسی ۱۷ میلیارد گزارش شده است که نسبت به میانگین ۱۰ روز گذشته۲۰۰درصد رشد داشته است لازم به ذکر است حجم معاملات روز گذشته ۵ میلیارد بوده است


عرضه حقوقی ها و سهامداران عمده #خساپا #خودرو #فولاد #فملی بیشترین تاثیر را بر روی افزایش حجم معاملاتی امروز داشته است .البته هیجان منفی که عمده عامل آن ترس می باشد نیز تاثیر گذار بوده است



🔸تعداد نمادهای که در ابتدای صبح با درصدهای مثبت معامله شده اند ۳۵۰ نماد بورسی بوده است که حدود ۱۸۰ نماد که اغلب نمادهای کوچک بودند در انتهای بازار منفی شدند



🔸تعداد نمادهای که در ابتدای روز ۱۸۲ نماد صف خرید بودند که در طول بازار به تعداد ۲۲۰ نماد رسید که در انتها بازار حدود ۹۳ نماد صف خرید به کار خود اتمام دادند .




🔸#وسالت #پتایر #کشرق #کاما #سامان بالاترین سرانه خرید امروز حقیقی ها بودند. نماد #کشرق بالاترین سرانه خرید روز جاری را به خود اختصاص داده است .



🔸#شپنا #ثباغ #وهور #کصدف #جامی سهامی بودند که روز جاری مورد حمایت خریداران قرار گرفتند . #وهور جذاب ترین نماد در این بخش بوده است .



🔸ورود پول حقیقی مربوط به نمادهای #آرمان #انرژی #کفرا #کاما #پکویر بوده است . #کاما بهترین آمار مربوط را در این بین داشته است .



🔸#ولپارس #رافزا #غگیلا #شصدف #پتایر خریداران حقیقی سهم با قدرت بسیار بالاتری نسبت به فروشندگان سهم وارد سهم شده اند .




🔸#وسالت #کرمان #ومعادن #چفیبر #و #بمیلا حجم مشکوک امروز بازار را به خود اختصاص داده اند




➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0