سهم گلچین
1399/11/01
09:48
#كارين اطلاعيه مهم درخصوص پرداخت هاي دوره اي صندوق نگين سامان (كارين) به اطلاع سرمايه گذاران محترم مي رساند، پيرو اطلاعيه شماره 181/84703 مورخ ...

#کارین


اطلاعیه مهم درخصوص پرداخت های دوره ای صندوق نگین سامان (کارین)


به اطلاع سرمایه گذاران محترم می رساند، پیرو اطلاعیه شماره ۱۸۱/۸۴۷۰۳ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ مدیریت ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در پایان هر مقطع زمانی که ماهانه و در آخرین روز هر ماه می باشد، درصورتی که خالص ارزش روز واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری با درآمد نگین سامان بیش از قیمت مبنای واحدها باشد، تفاوت مذکور محاسبه شده و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه گذاری به حساب کسانی که در پایان آن مقطع، دارنده واحدها بوده اند، واریز می شود. پس از این پرداخت، خالص ارزش روز هر واحد سرمایه گذاری کاهش یافته و معادل ارزش اسمی آن می گردد. میزان سود تعلق گرفته برای دی ماه ۱۳۹۹ مبلغ ۱۷۷ ریال می باشد که به سرمایه گذاران پرداخت می شود. لازم به ذکر است جهت تسریع در پرداخت سود بایداطلاعات حساب بانکی هر سرمایه گذار نزد کارگزار مربوطه تکمیل و به شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه اعلام گردد.



#وسفارس


به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شرکت شرکت س استان فارس (وسفارس۱) حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ تعلیق شد.




#وسخوز


به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شرکت شرکت س استان خوزستان (وسخوز۱) حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ تعلیق شد




#پخش


به اطلاع می‌رساند؛ نماد معاملاتی شرکت پخش البرز (پخش۱) پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، از طریق انجام حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ آماده انجام معامله می‌باشد. لازم به ذکر است پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، در صورت لزوم بازگشایی مرتبه دوم اطلاع رسانی می شود. در غیر اینصورت انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی قبل از برگزاری حراج ناپیوسته امکان پذیر است.



انتهای خبر

0
0