رمزارز نیوز
1401/05/12
15:00
در انتظار بازی شیبا، نهنگ‌ها شیباها را درو کردند!

روز گذشته، تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو (SHIB) سرانجام جزییاتی را در مورد بازی مورد انتظار این پروژه، با نام شیبا… مطالعه مطلب ...

روز گذشته، تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو (SHIB) سرانجام جزییاتی را در مورد بازی مورد انتظار این پروژه، با نام شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) منتشر کرد. به دنبال انتشار این خبر، بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم WhaleStats، توکن SHIB به یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در بین ۵ هزار هولدر بزرگ اتریوم تبدیل شد.


جالب توجه است که هولد کردن شیبا توسط نهنگ‌ها در بهار آغاز شد و با انتشار هر خبری در مورد پذیرش SHIB به عنوان یک ابزار پرداخت یا در مورد راه‌حل لایه دوم شیباریوم (Shibarium)، ارزش ذخایر این توکن در پرتفوی نهنگ‌ها افزایش یافت. اگر آمار ۱۰۰ هولدر برتر اتریوم را در نظر بگیریم، معلوم می‌شود که آنها حدود ۳٫۰۷۹ تریلیون SHIB، به ارزش تقریبی ۳۶ میلیون دلار دارند که حدود ۳۱ درصد از کل عرضه این توکن را شامل می‌شود.


در حال حاضر، پروژه شیبا اترنیتی با همکاری استودیوی Playside در مرحله آزمایش قرار دارد. در مرحله بعد، این بازی در دو نسخه در اپ استور و گوگل پلی در دسترس خواهد بود: نسخه معمولی رایگان و نسخه درآمدزا (P۲E) با پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT).


در زمان انتشار این خبر، شیبا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۱۹۸ دلار معامله می‌شود که بیش از ۲٫۵ درصد رشد نسبت به روز گذشته دارد.


انتهای خبر

0
0