آکادمی هلاکوئی
1401/03/24
19:00
تزریق ۷۰۰ میلیون دلار دیگر برای محافظت از اکوسیستم ترون و استیبل کوین USDD

بنیاد ترون دائو که بر استیبل کوین USDD…

بنیاد ترون دائو که بر استیبل کوین USDD نظارت دارد، گفت که عرضه ۷۰۰ میلیون USDC در Tron را به ۲.۵ میلیارد دلار فعلی افزایش داده و می گوید که این کار را برای «حفاظت از صنعت کلی بلاکچین و بازار رمزارزها» انجام داده است.



Screenshot 2022 06 14 at 18 08 06 Tron Defends Ecosystem with Another 700 Million as USDD Stablecoin Drops Slightly Beneath 1 300x213 - تزریق 700 میلیون دلار دیگر برای محافظت از اکوسیستم ترون و استیبل کوین USDD

در میان ریزش فعلی بازار، ترون دائو به اشتراک گذاشت که ۷۰۰ میلیون USDC (نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار ارزش) برای دفاع از ثبات USDD به ترون دائو تزریق شده است. همچنین در توییتی اعلام شد که ۱۰۰ میلیون دلار USDC دیگر برای خرید TRX بیشتر به بایننس سپرده گذاری شده است.


همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، ترون تحت فشار قرار گرفته است، زیرا دیروز جاستین سان، بنیانگذار ترون، گزارش داد که نرخ معاملات فروش TRX در بایننس به منفی ۵۰۰ درصد در آوریل (فروردین) کاهش یافته است. این نشان دهنده معاملات شورت بزرگ در بایننس بود. او در نتیجه اظهار داشت که ترون دائو ۲ میلیارد دلار برای دفاع از اکوسیستم خود مستقر کرده است.


ترون دائو مسئول مجوزهای USDD است و در عین حال از ثبات قیمت و تمرکززدایی از طریق وثیقه USDD با ذخایر خود اطمینان حاصل می کند. ترون دائو در حساب رسمی توییتر خود همچنین اعلام می کند که وظیفه آن دفاع از صنعت کلی بلاکچین و بازار رمزارزها و همچنین جلوگیری از معاملات وحشت زده ناشی از بحران های مالی و به حداقل رساندن رکودهای شدید و بلندمدت اقتصادی است.


سقوط USDD اندکی زیر ۱ دلار


ترون پیشتر اعلام کرد که پس از شکست UST Terra در ماه می (اردیبهشت)، میزان سرمایه پشتیبان USDD را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد. برای افزایش زیاد وثیقه USDD، ذخیره ای از رمزارزها و سایر استیبل کوین ها جمع آوری شد. جاستین سان، اخیرا نظرسنجی را برای جستجو در مورد اینکه آیا ترون دائو باید اتریوم را به عنوان ذخیره خریداری کند یا خیر، راه اندازی کرده است.


در همین حال، استیبل کوین USDD، با ۰.۹۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، مدت زمان کمی با ۰.۹۷ دلار معامله شده بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today

انتهای خبر

0
0