آکادمی هلاکوئی
1399/12/15
10:40
استیبل کوین USDC با شرکت فین‌کلازیو همکاری میکند

پلتفرم فین‌کلازیو(FinClusive) همکاری استراتژیک خود با USDC استلار…

پلتفرم فین‌کلازیو(FinClusive) همکاری استراتژیک خود با USDC استلار را اعلام کرده است تا از این ادغام برای انتقال‌های برون مرزی راحت و سریع شرکت‌ها استفاده کند.


فین‌کلازیو شرکتی است که به بانک‌ها و موسسات مالی کمک میکند تا محصولات خود را در رابطه با گنجایش مالی بهبود بخشند.


این شرکت برای ادغام دومین استیبل کوین بزرگ، USDC، (که نسخه‌ی تک آن توسط بلاکچین استلار تامین میشود) با استلار قرارداد همکاری را منعقد کرده است تا به مشاغل اجازه دهد از USDC برای پرداخت‌های سریع برون مرزی استفاده کنند.


این شرکت به مشتریان متعدد شرکتی خود اجازه میدهد تا پرداخت‌های فوری را با USD Coin انجام دهند، در حالی که کلیه مسائل KYC و AML مربوط به آن معاملات را پوشش میدهد.


همانطور که فین‌کلازیو اخیرا متوجه شده است، مشاغل برای پراخت‌های برون مرزی خود خواهان استفاده از استیبل کوین‌هایی هستند که به ارزهای برتر جهانی متصل باشند.


استلار میداند چگونه از کارمزدهای بالای اتریوم برای USDC اجتناب کند


حساب توییتر ترکی استلار خدماتی را ارائه داده است که میتواند به کاربران USDC کمک کند از پرداخت کارمزدهای بالای ۱۰ تا ۱۵ دلاری برای ارسال ۱۰ دلار کریپتو در بلاکچین اتریوم اجتناب کنند.


برای انتقال USDC بدون نیاز به پرداخت این کارمزدهای سنگین، کاربران میتوانند USDC خود را از اتریوم به استلار منتقل کنند و پس از آن استیبل کوین‌های خود را ارسال کنند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: u.today


انتهای خبر

0
0