دنیای اقتصاد
1401/06/02
22:03
کنگره آمریکا: بشقاب‌پرنده‌ها منشأ غیر انسانی دارند 👁‍🗨 در کنگره، جایی که قانون پیش‌نویس، بحث و بررسی و تصویب می‌شود، تعاریف واضح و مختصر از اهمیت ...

کنگره آمریکا: بشقاب‌پرنده‌ها منشا غیر انسانی دارند



👁🗨 در کنگره، جایی که قانون پیش‌نویس، بحث و بررسی و تصویب می‌شود، تعاریف واضح و مختصر از اهمیت بالایی برخوردار است. ازآنجاکه خدمه هواپیماهای نظامی به‌طور فزاینده‌ای با اشیای پرنده ناشناس (UFO) مواجه می‌شوند، قانون‌گذاران اخیرا چندین تجدید نظر قابل توجه در تعریف بشقاب‌پرنده‌ها انجام داده‌اند. اما کلیدی‌ترین آنها مفهومی است که اخیرا اعلام کرده‌اند و آن نیز این است که بشقاب‌پرنده‌ها منشا غیر انسانی دارند.



👁🗨 همان‌طور که برای اولین‌بار توسط محقق هوا فضا، یعنی داگلاس جانسون گزارش شد، پیش‌نویس لایحه‌ای که به اتفاق آرا توسط کمیته منتخب اطلاعات سنا تصویب شد، بشقاب‌پرنده‌ها را به عنوان «پدیده‌های ناشناس هوافضا-زیر دریا» تغییر نام داد. گسترش این تعریف برای گنجاندن اجسام در فضا و زیر اقیانوس‌ها، به‌طور قابل توجهی دامنه یک دفتر قدرتمند جدید را که کنگره وظیفه بررسی بشقاب‌پرنده‌ها را بر عهده دارد، گسترش می‌دهد.



👁🗨 تعریف تجدیدنظرشده «یوفو» همچنین شامل اجسام «ترانس‌مدیوم» می‌شود که به گفته قانون‌گذاران، به معنی «انتقال بین فضا و جو، یا بین جو و توده‌های آبی» است.



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




yun.ir/ss۹wc۷



انتهای خبر

0
0