آکادمی هلاکوئی
1400/10/29
00:10
مارکت NFT اپن سی، شرکت سازنده کیف پول اتریوم را می خرد!

بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) اپن سی…

بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) اپن سی ،(OpenSea) شرکت دارما لبز (Dharma Labs)، کیف پول اتریوم(Ethereum) را خریداری خواهد کرد. دوین فینزر(Devin Finzer)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران OpenSea، امروز در بیانیه‌ای گفت که این خرید، به رشد بازار در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱-۱۴۰۰) کمک می‌کند و “قابلیت اطمینان فنی” محصولات خود را که در حال حاضر مستعد قطع شدن هستند، بهبود می‌بخشد.


ناداو هلندر(Nadav Hollander)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل آزمایشگاه دارما، مدیر ارشد فناوری جدید OpenSea خواهد شد. دارما لبز، شرکتی است که سازنده کیف پول Dharma Ethereum میباشد و به کاربرانش اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتال را قرض کنند و وام دهند.


هنوز فاش نشده است که OpenSea برای خرید دارما چقدر هزینه خواهد کرد. اکسیوس(Axios) در اوایل این ماه گزارش داد که این معامله بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ میلیون دلار کاهش می یابد.


فینزر در بیانیه‌ای گفت: «تیم دارما یکی از با استعدادترین و معتبرترین تیم‌های مصرف‌کننده کریپتو در جهان است».


دارما - مارکت NFT اپن سی، شرکت سازنده کیف پول اتریوم را می خرد!

او افزود: «تیم‌های ما دیدگاه مشترکی مبنی بر اینکه NFT‌ها نقطه کانونی فرهنگی پذیرش رمزارزها برای سال‌های آینده خواهند بود، دارند و این چشم‌انداز تنها زمانی محقق می‌شود که استفاده از NFT برای افراد عادی، آسان و لذت‌بخش باشد.»


فینزر همچنین گفت که اولویت‌های هلندر در OpenSea «بهبود قابلیت اطمینان فنی و به‌روزرسانی محصولات» و ایجاد «مکانیسم‌های بومی Web۳ برای تعامل و پاداش دادن به جامعه اولیه و وفادار ما» خواهد بود.


OpenSea بزرگترین بازار برای NFTها میباشد. در اوایل این ماه، ارزش آن ۱۳.۳ میلیارد دلار بود و حجم معاملات ماهانه در این وب سایت، اکنون به ۳.۵ میلیارد دلار رسیده است.


این به این دلیل است که علاقه به NFT ها همچنان در حال افزایش است. NFTها، توکن‌های دیجیتالی که هر چیزی از هنر، کلیپ‌های ویدیویی و موسیقی را نشان می‌دهند که در شبکه‌های بلاک چین (معمولا اتریوم) وجود دارد، در میان مجموعه‌داران آثار هنری مطرح شده و به‌ویژه در میان افراد مشهور محبوبیت داشته است.


دارما لبز در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که اپلیکیشن آن طی ۳۰ روز آینده خاموش خواهد شد و کاربران باید قبل از ۱۸ فوریه(۲۹ بهمن) کیف پول خود را خالی کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0