بورس پرس
1400/02/12
14:12
یک پتروشیمی، ۶ سرمایه گذاری و ۸ نماد مشمول معاملات مشکوک شدند

در روز افت ۱۳ هزار و ۶۲۶ واحدی شاخص، یک پتروشیمی، شش شرکت سرمایه گذاری به همراه ۸ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با برتری فروشندگان نسبت به خریداران آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۱۳ هزار و ۶۲۶ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۱۸۰ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۲.۲ و ۱.۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک ملت، بانک تجارت، بانک صادرات، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان به همراه بانک پارسیان با داد و ستد ۵۰۶، ۴۱۷، ۲۶۲، ۱۸۰ و ۱۱۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۸ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شرکت قند تربت جام حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با افت ۲۴.۳ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۴۴۲.۶ هزار سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری کردستان ، سرمایه گذاری مسکن ، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات ، سیمان هرمزگان ، هلدینگ داروپخش، واسپاری ملت، کشتیرانی دریای خزر، خاک نسوز استقلال آباده، سرمایه گذاری توس گستر، سیمان فارس ، پتروشیمی زاگرس ، سرمایه گذاری مس سرچشمه، دارویی رازک و سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور یک پتروشیمی، شش شرکت سرمایه گذاری به همراه ۸ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0