سهامداران بزرگ شستا
1400/09/02
12:05
ادامه... مهم برای #شستا / قسمت2 تمایل به همکاری بین چین و ایران «شو چی سونگ» رئیس دفتر بازرگانی چین نیز در این جلسه با اشاره به اراده جدی موجود ...

ادامه... مهم برای #شستا / قسمت۲



تمایل به همکاری بین چین و ایران



«شو چی سونگ» رئیس دفتر بازرگانی چین نیز در این جلسه با اشاره به اراده جدی موجود بین شرکت‌های چینی و شرکت‌های ایرانی در افزایش مناسبات و همکاری‌ها گفت: دیدار مدیران هلدینگ‌های اقتصادی شستا و گفت‌وگو با آن‌ها برای من مشخص کرد که طرف ایرانی برای همکاری با جمهوری خلق چین اهمیت قائل است ما نیز تمایل داریم همکاری چین و ایران را توسعه دهیم. این امر را وظیفه خود می دانم و امیدوار هستیم در آینده بتوانیم مناسبات خود را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و مجموعه شستا گسترش دهیم.



وی با اشاره به طرح موضوعات و مسائل همکاری و پیشنهادات سرمایه گذاری در این جلسه افزود: مجموعه شستا با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مجموعه‌های اقتصادی در ایران است تمایل شستا در همکاری با شرکت های چینی را کامل درک می کنم.



وی با اشاره به تنوع شستا گفت: دوستان ایرانی برای همکاری چین و ایران هم درسطح دولتی و هم شرکتی پیشنهادهای مشخصی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به صنایع مشترک و همچنین سایر صنایع اشاره کرد، این همکاری می تواند در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه گذاری مشترک، تامین مالی و غیره باشد. این همکاری هم اکنون نیز وجود دارد و شرکت‌های شستا در ارتباط کاری با شرکت‌های چینی نیز فعالیت هایی دارند.



رئیس دفتر بازرگانی چین تصریح کرد: من از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه استقبال می کنم و اعتقاد دارم با همکاری دولت ایران این پیشنهادات را می توان به طور جدی پیگیری و اجرایی کرد اگرچه در حال حاضر برخی مشکلات برای همکاری فی مابین وجود دارد اما تمایل دولت‌ها و مردم جمهوری اسلامی ایران و کشور چین بر استحکام روابط است.



وی افزود: پس از این جلسه محتوای جلسه را مجددا به دقت بررسی می کنم و پیشنهادات و نظرات ارائه شده را به شرکت های و مجموعه های اقتصادی در چین انتقال می دهم تا زمینه همکاری بیشتری فراهم شود.



〰〰〰〰〰〰〰


🆔@Shasta۱۳۹۹💥

انتهای خبر

0
0