ایبنا
1400/07/03
08:36
برنامه‌های نیروی انسانی و استقرار نظام شایسته سالاری اعلام شد

اهداف و دستاوردهای برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران در حوزه نیروی انسانی و استقرار نظام شایسته سالای اعلام شد.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، پست بانک ایران در ۶۶ برنامه عملیاتی خود در سال ۱۴۰۰ به منظور استقرار بانکداری دیجیتال ، سه برنامه را در حوزه نیروی انسانی ، تربیت ، شناسایی و انتخاب مدیران از میان نیرویی انسانی ستادی و اجرایی تدوین و به مرحله اجرا گذاشته است.


دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با اعلام این مطلب گفت : برنامه اول پیاده سازی سیستم جامع منابع انسانی ) HR ( در بانک است که با اجرای آن ؛ دستیابی به سامانه جامع نیروی انسانی، برخورداری از مخزن متمرکز داده های نیروی انسانی جهت تکمیل فرآیندهای مدیریت منابع انسانی، بهره گیری از سامانه به منظور انجام فرآیندهای جذب ، نگهداشت، ارتباط موثر،ارزیابی عملکرد، پرداخت مزایا، حضور و غیاب و ...و اخذ گزارش های مختلف مورد نیاز ، به منظور مدیریت بهینه منابع انسانی فراهم می شود.


مدیر عامل پست بانک ایران اظهار داشت : طراحی و پیاده سازی نظام شایسته سالاری در بانک دومین برنامه تعریف شده در این حوزه است که اهم دستاوردهای مورد انتظار از آن شامل شناسایی کارکنان دارای پتانسیل رشد و ارتقاء و ایجاد خزانه استعداد ، شناسایی نیمرخ شایستگی مشاغل مدیریتی ، شناسایی و سنجش شایستگی های پایه کارکنان و تهیه برنامه ارتقاء نیروی انسانی براساس نظام شایسته سالاری است.


دکتر شیری افزود: در برنامه سوم تحت عنوان ؛ طراحی و پیاده سازی نظام ارزشیابی کارکنان ؛ امکان پیاده سازی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان در حوزه منابع انسانی و پشتیبانی به عنوان پایلوت ، تعیین شاخص های اختصاصی مشاغل و ارزیابی عملکرد کارکنان حوزه سرمایه انسانی و پشتیبانی براساس این شاخص فراهم می شود.


انتهای خبر

0
0