آکادمی هلاکوئی
1401/06/14
20:20
ایلان ماسک به برنامه تلویزیونی جدید کریس راک دعوت شده است

ایلان ماسک (Elon Musk) همچنان قصد دارد در…

ایلان ماسک (Elon Musk) همچنان قصد دارد در تلویزیون حضور پیدا کند و با مخاطبان بسیار گسترده‌تری در ارتباط باشد. او اولین بار با برنامه Saturday Night Live (SNL) در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) توجه‌ها را به سوی خود منعطف کرد و توانست رمزارز مورد علاقه خود یعنی دوج کوین را به همین وسیله پامپ کند.


اکنون از او دعوت شده تا در افتتاحیه برنامه‌ای به میزبانی کریس راک (Chris Rock)، کمدین هالیوودی حضور داشته باشد. اگر او بخواهد در آن برنامه نیز به دوج کوین اشاره کند، برای جامعه کاملا غافلگیرکننده خواهد بود زیرا ماسک تا الان که چیزی در این مورد برای ارتش دوج توییت نکرده است. اما هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.


کریس راک اخیرا پس از ماجرایش با ویل اسمیت (Will Smith) در مراسم اسکار ماه جولای (تیر)، مورد توجه همه قرار گرفته است. در اواخر جولای (اوایل مرداد)، اسمیت ویدئویی را برای عذرخواهی از راک ضبط کرد. با این حال، این کمدین اخیرا به طور عمومی آن را در برنامه SNL رد کرد.


به نظر می رسید که ایلان ماسک تنها محرک قیمتی دوج کوین باید، اما حتی “اثر ماسک” در دوج نیز از بین رفته است. اکنون بیش از یک سال از بالاترین رکورد قیمتی دوج می‌گذرد و این ارز دیجیتال تقریبا ۹۲ درصد زیر این سطح معامله می‌شود.


اکثر توئیت‌های ارسال شده توسط ماسک از آن زمان تنها توانسته‌اند قیمت دوج را به میزان اندکی و برای مدت کوتاهی بالا ببرند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0