اقتصاد آنلاین
1402/02/16
10:37
📌صف های خرید در گروه خودرویی و بانکی در آغاز معاملات/ شاخص کل ۱۵۰۰۰ واحد رشد کرد 🔹بورس تهران امروز از آغاز معاملات با تقاضای بالایی در سهام ریالی ...

📌صف های خرید در گروه خودرویی و بانکی در آغاز معاملات/ شاخص کل ۱۵۰۰۰ واحد رشد کرد



🔹بورس تهران امروز از آغاز معاملات با تقاضای بالایی در سهام ریالی مخصوصا گروه بانکی و خودرویی همراه شده است و صف‌های خرید این دو صنعت کاملا در نقشه بازار به چشم می‌خورد.




🔹شاخص کل بورس اوراق بهادار تا این لحظه از معاملات با رشد ۰.۶ درصدی به سطح ۲ میلیون و ۵۲۹ هزار واحدی رسیده است و همچنان به پیش می رود.




🔹نمادهای وبملت و شستا و خودرو بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص و نماد کچاد بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشتند.




🔹شاخص کل هم وزن امروز نیز عملکرد درخشانی از خود ثبت کرده است و تا این لحظه از معاملات با رشد ۱.۵۲ درصدی به سطح ۸۶۸ هزار واحدی رسیده است.




🔹ارزش معاملات خرد بازار سهام بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز معاملات به ۵۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است که ارزش معاملات قابل قبولی می باشد.




🔹دو گروه خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات را در بین صنایع به خود اختصاص داده اند.




🔹حقیقی ها یک رکورد شگفت انگیز دیگر با ورود پول به بازار سهام از خود به جای گذاشتند و تا این لحظه از معاملات ۷۲۱ میلیارد تومان پول به بازار سهام تزریق کرده اند.




🔹سرانه خرید اشخاص حقیقی نیز تا این لحظه از معاملات ۲۹.۸ میلیون تومان و سرانه فروش آن ها ۲۷.۲ میلیون تومان بوده است و برتری کلی خریداران در بازار امروز در تمامی متغیر ها ملموس می‌باشد.

انتهای خبر

0
0