اقتصاد آنلاین
1400/07/19
10:07
سنگین ترین صف های خرید و فروش / ثبت تقاضای ۴۵میلیارد تومانی برای پتروشیمی زاگرس

خالص سفارشات فروش سهام به پنج میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ثقزوی به ۵.۸درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۹۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «زاگرس»، «تپکو» و «ولیز» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی زاگرس ۴۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وگردش»، «وشمال» و «وسرضوی» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۹۰میلیارد تومان (۶۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۱۵میلیارد تومان (۷۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در پنج نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به ۵.۸درصد کل تعداد سهام آن می رسد.


«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۴۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۵۰میلیارد تومانی همراه است.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

112

انتهای خبر

0
0