بورس پرس
1400/04/02
11:55
سند بانکداری دیجیتال بانک ملت بیشترین امتیاز را در بین بانک ها کسب کرد

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به ارائه و تایید نقشه راه بانکداری دیجیتال چهار بانک بورسی و دولتی از کسب امتیاز برتر بانک ملت در ارائه این سند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، عباس معمارنژاد در خصوص راه اندازی بانکداری دیجیتال به بانکداری الکترونیک گفت: در راستای پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال در ابتدای سال ۹۸، سندی به نام تدوین نقشه راه بانکداری دیجیتال منتشر و از بانک‌ها درخواست شد، نقشه راه تدوین کنند.


وی افزود: بانک های ملت، سپه، ملی و تجارت نقشه راه را ارائه کرده‌اند که با اصلاحاتی تایید شدند. این چهار بانک، تجاری هستند اما سندهای متفاوت دارند. مثلا استراتژی بانک ملت در تدوین، بانکداری جامع با عطف به بانکداری شرکتی است و بیشترین امتیاز را در بین بانک ها کسب کرده است.


این معاون ادامه داد: طی یک ماه آینده خلاصه مدیریتی این بانک‌ها که حدود ۳۵ صفحه است در قالب کتاب به عنوان تجربه تدوین نقشه راه بانکداری دیجیتال منتشر می شود. سایر بانک‌ها هم طی دو تا سه ماه آینده نقشة راه را ارائه و اجرا را آغاز خواهند کرد.


معمارنژاد گفت: بعد از نقشه راه بحث اجرا مطرح است. کمیته فعلی به پایش و نظارت تغییر وضعیت داد و بانک‌ها باید هر سه ماه یک بار گزارش پیشرفت طرح ها را ارائه دهند و به صورت مرتب با این کمیته در تعامل باشند. در هر بانکی یکی از اعضای هیات مدیره باید فناوری اطلاعات بداند که در حال حاضر بانک های ملت ، ملی ، تجارت و سپه دارند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0