بتاسهم
1400/03/18
16:22
#فرآور 📌 در پاسخ به سوالات سهامداران عنوان شد: ✅ امروز در دستور جلسه ما موضوع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی مطرح نیست. با توجه به شرایط بازا...

#فرآور



📌 در پاسخ به سوالات سهامداران عنوان شد:



✅ امروز در دستور جلسه ما موضوع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی مطرح نیست. با توجه به شرایط بازار نمی‌توانیم پالسی بدهیم. برای این کار باید سیر اخذ مجوزات طی شود.



✅ برنامه ما در سال قبل فروش ۱۴۰۰۰ تن بود. ما دیدیم حاشیه سود ما به دلیل افزایش قیمت دلار و روی هر روز در حال افزایش است؛ در نتیجه تصمیم گرفتیم حداقل فروش را داشته باشیم و دپو کنیم. هر زمانی قبل از الان می فروختیم باید پاسخگو می‌شدیم چرا فروختیم. امسال هم برنامه ۱۴۰۰۰ تن سال قبل را داریم و در بهترین فرصت اقدام به فروش می‌کنیم. پیش بینی می‌کنیم دلار امسال هم افزایش قیمت داشته باشد.



✅ ۲۰ هزار تن خاک ترکیه قرار داد بستیم. ۵ هزار تن اول در حال حمل است قسمتی از آن در گمرک زنجان تخلیه شده است. امسال برای اینکه ریسک سهامدار صفر بشود خاک صادراتی را تهاتر کردیم و ما به ازای آن شمش آزاد می‌کنیم. تا زمانی که خاک را نبینیم نمی توانیم ادعا کنیم خاک را گرفتیم. قرار داد تهاتر ۲۰ هزار تن خاک به قیمت روز مورد تهاتر قرار می‌گیرد.



✅ ما فراتر از برنامه هم می‌توانیم تولید کنیم. شرایط امسال به مراتب از سال قبل بهتر خواهد بود. ما سال قبل تمایلی به فروش نداشتیم و فقط برای گذراندن امورات شرکت فروختیم.

انتهای خبر

0
0